Gå til innhold

Mine tanker rundt døden, flere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke dø, men føler allikevel at jeg ikke har mange alternativer snart.

Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det? Dere vet den følelsen av at noe bare er riktig? Når jeg tenker på selvmord så er det ingenting annet som føles mer riktig, selvom jeg ikke ønsker å dø, faktisk, så er jeg redd for å dø, jeg vet bare ikke om jeg er mer redd for fremtiden eller ikke.

Men noen andre som kjenner seg igjen? Jeg føler meg "tiltrukket" selvmord og mørke ting, og jeg tenker mye på det. Vet hvordan og hvor jeg ville gjennomført det, men jeg vet ikke om det er noe jeg virkelig mener eller om det kun er en måte å berolige meg selv på, jeg synes det er betryggende å vite at jeg alltid har muligheten til å dø, blir det for ille, så finnes det en uvei.

Dere trenger ikke å stenge denne tråden. Det må da vel kunne gå an å diskutere slike ting åpent? Jeg er ikke suicidal og hadde aldri gjort noe uten å hatt alt i orden på forhånd.

Anonymous poster hash: 5cdb0...5f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Jeg har ihvertfall tenkt at om jeg engang får uhelbredelig kreft, vil jeg gjerne gjøre det slutt mens jeg er i stand til å ta saken i egne hender. Vil ikke dø langsomt neddopet i en seng om jeg kan unngå det.

Å dø med støvlene på, er det noe som heter.

Anonymous poster hash: 96a7d...d80
Skrevet

Selvmord føles veldig feil i mitt hode, men føler egentlig at det ikke er så mange alternativ..? For hva annet alternativ har man når livet er for vanskelig..?

Anonymous poster hash: 33a26...0ff
Skrevet

Selvmord føles veldig feil i mitt hode, men føler egentlig at det ikke er så mange alternativ..? For hva annet alternativ har man når livet er for vanskelig..?

Anonymous poster hash: 33a26...0ff

Selvmord er den største synden som finnes. Da kan du i alle fall være sikker på at du blir fortapt for alltid. Jeg har i alle fall ikke lyst at alt skal bli svart når jeg dør, og jeg tror at det er bare de menneskene som dreper enten deg selv eller andre som blir fortapt.

Anonymous poster hash: b7cbc...09e

Skrevet

Alternativet er å ta en helomvendig. Kvitte seg med negative ting i livet. Slutt i jobben, flytt, kutt ut dårligevenner osv. Ta time for time, dag for dag, plutselig har tiden gått og du erlykkelig. Vær fornøyd med at du har muligheten til å endre livet ditt. Det er så mange syke mennesker som ikke kan.

Anonymous poster hash: d2786...16b

Anonymous poster hash: d2786...16b

Skrevet

Selvmord er den største synden som finnes. Da kan du i alle fall være sikker på at du blir fortapt for alltid. Jeg har i alle fall ikke lyst at alt skal bli svart når jeg dør, og jeg tror at det er bare de menneskene som dreper enten deg selv eller andre som blir fortapt.

Anonymous poster hash: b7cbc...09e

Du glemte å nevne de stakkars barna i Afrika som dør av sult uten å ha hørt om Jesus. Født for å bli "fortapt".

Vet du hva jeg tror? Jeg tror ikke du vet en skvett mer enn alle oss andre om hva som skjer etterpå. Ikke engang de som skrev eventyrboka di vet det.

Før i tiden kalte man banditter som deg for svovelpredikanter, de som med største selvfølgelighet påførte barn dype psykologiske sår ved å true med helvetesilden. Anonymous poster hash: 96a7d...d80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...