AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Jeg har hatt litt diffuse plager i det siste, og lurer på om jeg kanskje bør oppsøke lege. Men samtidig synes jeg kanskje disse plagene er småtteri for å gå til lege. For en stund siden var jeg plaget med nummenhet/mindre følelse i fremre del av foten (nesten ved tærne). Dette gikk over etter en stund, dvs noen uker. Omtrent et år etter (nå) har jeg blitt plaget med nummenhet/rar følelse rett under kneet. I perioder har jeg hatt litt vondt i hodet, men ikke nok til at jeg må ta paracet ol. Jeg har de siste 3 årene vært mye mer sliten (trøtt) og har måttet sove etter jobb/skole. Hvertfall de fleste dagene (også dette i perioder). Men det kan jo også ha noe med for lite søvn osv å gjøre... De siste dagene ar jeg også hatt skjelvinger i fingrene (kun ene hånden). Det er ikke konstant, men av og til. Sier disse symptomene dere noe? Jeg har lest at MS og parkinson har lignende symptomer. Kan nevne at jeg er 20 år, og det er ingen spesielle sykdommer andre i familien har hatt. Anonymous poster hash: 88d29...af7
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Du kan begynne med å sjekke stoffskiftet da både lavt og høyt kan gi rare symptomer. Men gå ihvertfall til lege for å bli ordentlig undersøkt. Om ikke annet så for å bli kvitt bekymringer rundt helsa. Anonymous poster hash: c65fd...e5c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå