AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Har i løpet av kvelden dratt på meg noen kjipe symptomer: - Hodepine - Svimmelhet når jeg er oppreist - Uggen mage - Mulig feber (føles sånn, men har ikke kommet hjem og fått sjekka ennå) - Ømme muskler og ledd - "Tett" i hodet - "Press" på/i brystet (omtrent fra mellomgulvet til navel) Noen sjanse for at det ikke er influensa? Trodde kanskje det var fordi jeg hadde spist for lite, men det hjalp ikke å tvinge i seg mat. Vet at dere ikke kan si noe med sikkerhet og at jeg evt. burde prate med helsepersonell, men legekontoret er jo ikke oppe, og dette er langt fra alvorlig nok for legevakta. Jeg har virkelig ikke tid til å bli syk nå! Anonymous poster hash: 9bad7...eb6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Har noen evt. kjerringråd til å bli frisk før 0500 i morgen/dag?Anonymous poster hash: 9bad7...eb6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå