AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Hri jeg er ganske ny når det kommer til alt med sex men holder på med en fyr nå, og har hatt sex med han ganske mange ganger men han stopper alltid rett før han kommer jeg har ikke spurt han hvorfor,og lurer på om dere vet hvorfor. Hva er normalt? Lurer også på hva som er vanlig og gjøre etter sex med vasking og slikt venter man bare til det kommer ut i trusa eller? Anonymous poster hash: 81863...440
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Jeg liker ofte å gå på badet etter sex for enten å legge et truseinnlegg i trusa så det kan renne ut der. Eller å ta en lengre dotur på do rett og slett.. Kommer litt an på.. Anonymous poster hash: d1642...845
Havbris Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Jeg går på do og tisser innen 15 min - anbefalt hvis man ofte får urinveisinfeksjon. Før det har vi alltids noe å tørke med, eller dusj etc. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Synes det med truseinlegg var lurt. Ellers er det ganske normalt dusje etter å hatt sex. Han hopper nok av i svingen hvis dere ikke bruker prevensjon? Anonymous poster hash: 71860...a19
annettepii Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 (endret) Endret 12. august 2013 av annettepii
kills Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Har som regel et håndkle tilgjengelig, og så dusjer jeg. Hater hvis det renner noe ut i trusa. Usj.
Sola^ Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Går på do innen kort tid for å tisse ein skvett sidan det forebygger mot urinvegsinfeksjon. Da tørkes det i forbinnelse med dobesøket.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Snur meg bare å sovner, aldri fått noe urinveisinfeksjon. Anonymous poster hash: 4b970...1a0 4
Adhara Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Håndkle, eller dusj. Tisser etter sex for å forhindre UVI.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Håndkle, eller dusj. Tisser etter sex for å forhindre UVI. Kan man få uvi også hvis han ikke kommer inni? Anonymous poster hash: 0c040...fb9
Trønderberte Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 Jeg går alltid på do å tisser en liten skvett(forebygge uvi), sitter i 10 sek ca før jeg tørker (i håp om at det renner litt mer sæd ut av skjeden) og tørker - på med trusa og ferdi. Er ikke noe fæn av truseinnlegg, så hvis jeg er redd for sæd i trusa tar jeg heller et lite flak dopapir å legger nedi trusa. :-)
Gjest Skrevet 12. august 2013 #13 Skrevet 12. august 2013 Kan man få uvi også hvis han ikke kommer inni?Anonymous poster hash: 0c040...fb9 Ja. Det er de støtende bevegelsene som dytter bakteriene lengre opp urinrøret. Man er ulikt disponert for UVI. Enkelte får det aldri, andre har abonnement.
skreppamedleppa Skrevet 12. august 2013 #14 Skrevet 12. august 2013 Det er så ymse hva man gjør etter sex, noen kniper sammen og går på do etterpå, noen tar seg en dusj, andre bytter på sengen etter hver gang de har sex, og noen har en dorull i nattbordskuffen. Selv er jeg fryktelig lat etter sex og gidder ikke verken rydde, skure eller bytte sengetøy og siden jeg ikke aldri har vært plaget med UVI går jeg heller ikke på do om jeg ikke må. Å hoppe rett ut av senga bare fordi man er redd for kroppsvæsker er ikke helt meg, så jeg koser litt så snur jeg meg og sover. Et svar på lommelegen sine sider at det ikke er noen risiko for uvi etter å ha sovet med sæd uten å tømme blæren, mens på noen nettsteder sier de at risikoen for uvi er større uansett tror jeg kvinner kjenner sin egen kropp best og vet hva som funker for de men det er vel best å være føre var om du er usikker
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 Kan man få uvi også hvis han ikke kommer inni?Anonymous poster hash: 0c040...fb9 Ja. Men du, dere bruker prevensjon sant? Har dere snakket om det? Går du på p-piller eller noe? Går du ikke på pillen MÅ dere bruke kondom. ALLTID, uansett. Du kan bli gravid selv om han ikke kommer inni deg. Dette er viktig altså. Når det gjelder vasking så varierer det litt hva jeg gjør, noen ganger har jeg bare et håndkle mellom bena og så sovner jeg, andre ganger sitter jeg en stund på do, og andre ganger tar jeg et bind i trusa. Synes det er bedre en truseinnlegg. Ikke at det kommer store flommer altså, men jeg hater lukten av sperm og føler det forsvinner litt bedre når jeg bruker bind. Har vi sex på dagtid liker jeg å ta en dusj etterhvert. Har vi sex før vi sovner om kvelden dusjer jeg om morgenen. Men det er uansett smart å gå på do. Og en dusj etterhvert er jo deilig. Men det er jo typisk meg at rett etter at jeg har dusjet og fått på meg rent undertøy så kjenner jeg det bare renner ut.. Anonymous poster hash: 54a9a...8f9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 Snur meg bare å sovner, aldri fått noe urinveisinfeksjon.Anonymous poster hash: 4b970...1a0 Babyvipes i nattbordsskuffen. Genial kjapp vask;) Så snur jeg meg å sover. Aldri fått UV jeg hellerAnonymous poster hash: acf63...c52 1
Inwe Skrevet 12. august 2013 #17 Skrevet 12. august 2013 Rett etter er det somregel alltid noe i nærheten jeg kan tørke med, så går jeg på do og tørker skikkelig etter det. Går deretter å legger meg og tar dusjen dagen etter 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #18 Skrevet 13. august 2013 Bruker p-pillerAnonymous poster hash: 81863...440
Gjest Dukka Skrevet 13. august 2013 #19 Skrevet 13. august 2013 Vasking av fitta er horing er ok, men det åpner for enkelte problemer. Bl. a så ødelegger vaskingen den gode normale lukten av brukt fitte og kuk som i henger i lenge etter at horingen er ferdig. La heller være å vaske fitta, slik at ikke lukten forsvinner med badevannet.
Missy1 Skrevet 13. august 2013 #20 Skrevet 13. august 2013 Jeg tisser alltid etter sex (for å minske sjangsene for å få UVI som tidligere nevnt her) også dusjer jeg alltid, selvom han har hoppet av. Ofte dusjer vi sammen etter sex, det er jo koselig det og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå