AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Del Skrevet 12. august 2013 Kan jeg bruke Zalo? Anonymous poster hash: 5d803...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 12. august 2013 #2 Del Skrevet 12. august 2013 Nei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #3 Del Skrevet 12. august 2013 O.o tuller du? Nei du kan ikke bruke Zalo. Ville du vaska håret og kroppen din med zalo? Kjøp shampo som er ment for å bruke på hunderAnonymous poster hash: f6e68...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #4 Del Skrevet 12. august 2013 Hva kan jeg bruke da? Babysåpe? Eller funker sånn fargeting fra L'Oreal? Anonymous poster hash: 5d803...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZebraTiger Skrevet 12. august 2013 #5 Del Skrevet 12. august 2013 Heller babysåpe enn noe annet du nevner. Den er ihvertfall ganske mild. Eller vent med å dusje hunden til du har kjøpt hundeshampoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Del Skrevet 12. august 2013 Men jeg brukte sånn babysjampo på forrige hunden min, fra Neutral eller noe, og det gikk fint... Men jeg dusjet den ikke da, bare såpet den inn og kastet en pinne ut i en innsjø! Anonymous poster hash: 5d803...eb4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZebraTiger Skrevet 12. august 2013 #7 Del Skrevet 12. august 2013 Går sikkert greit det. Men ville nok spylt hunden litt grundigere, huden har ikke godt av såperester liggende i pelsen, til tross for at du kanskje har en korthåret hund er det utrolig hvor godt såpe setter seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 12. august 2013 #8 Del Skrevet 12. august 2013 Men jeg brukte sånn babysjampo på forrige hunden min, fra Neutral eller noe, og det gikk fint... Men jeg dusjet den ikke da, bare såpet den inn og kastet en pinne ut i en innsjø! Anonymous poster hash: 5d803...eb4 Good one! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 12. august 2013 #9 Del Skrevet 12. august 2013 Men jeg brukte sånn babysjampo på forrige hunden min, fra Neutral eller noe, og det gikk fint... Men jeg dusjet den ikke da, bare såpet den inn og kastet en pinne ut i en innsjø! Anonymous poster hash: 5d803...eb4 hahaha! den likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 12. august 2013 #10 Del Skrevet 12. august 2013 såpe beregnet på mennesker fjerner fett, å det er det verste du kan gjøre med hunden din da den kan få fryktelig tørr hud. å når vinteren kommer vil ikke pelsen isolere like godt. vent heller til du får tak i hundesjampo du de er ikke så dyre, å er veldig drøye i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 12. august 2013 #11 Del Skrevet 12. august 2013 Skaff deg noe som er begregnet på hund. Zalo er definitivt det verste du kan finne på med mindre du går og finner frem Vanish fra hyllen ved vaskemaskinen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 12. august 2013 #12 Del Skrevet 12. august 2013 Når hundesjampoen jeg bruker til vanlig var tom brukte jeg intimsåpe fra Dr.Greve Var liksom den mildeste jeg fant.. Det gikk fint da. Jeg spurte om det samme på et annet forum, der var det enighet om å bruke grønnsåpe, så jeg tuslet ut derfra uten å bli noe klokere.. Bruker ikke husholdningsprodukter på huden til et dyr.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #13 Del Skrevet 13. august 2013 Når hundesjampoen jeg bruker til vanlig var tom brukte jeg intimsåpe fra Dr.Greve Var liksom den mildeste jeg fant.. Det gikk fint da. Jeg spurte om det samme på et annet forum, der var det enighet om å bruke grønnsåpe, så jeg tuslet ut derfra uten å bli noe klokere.. Bruker ikke husholdningsprodukter på huden til et dyr.. what?? Oo aldri skal jeg vaske dyrene mine i grønnsåpe... Anonymous poster hash: 2a00b...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 13. august 2013 #14 Del Skrevet 13. august 2013 Tror faktisk grønnsåpe er ganske sensitivt når det brukes på et menneske, men vet ikke hvordan det blir med dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 13. august 2013 #15 Del Skrevet 13. august 2013 Tror faktisk grønnsåpe er ganske sensitivt når det brukes på et menneske, men vet ikke hvordan det blir med dyr... Den har vel en ph på 9 eller der omkring, og det blir vel for høyt for hundehud? Det fjerner jo også det naturlige fettlaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 13. august 2013 #16 Del Skrevet 13. august 2013 Den har vel en ph på 9 eller der omkring, og det blir vel for høyt for hundehud? Det fjerner jo også det naturlige fettlaget. Meget mulig, jeg har som sagt ikke peiling på det. Alt jeg vet er at man bruker det som nødløsning eller sårbehandling på mennesker, og lurer på om ikke vi ble rådet til å gjøre noe lignende med hesten også... Hund? Jeg aner ikke. Kanskje mulig å vaske sår med det, men tror ikke jeg ville forsøkt å vaske hunden i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 13. august 2013 #17 Del Skrevet 13. august 2013 Den har vel en ph på 9 eller der omkring, og det blir vel for høyt for hundehud? Det fjerner jo også det naturlige fettlaget. Nei grønnsåpe legger visst igjen fettlag om jeg ska tro gulvmannen på maxbo. Han mente jeg skulle vaske gulvet med zalo et par ganger for å få vekk alt fettet som grønnsåpe hadde lagt på gulvet, for så å bruke spesialsåpe på gulvene for å holde de fine. Med en pH på 9 skjønner jeg ikke helt hvorfor kvinner rådes til å sette seg i vannbad med grønnsåpe i ved div underlivsplager, men det er en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 13. august 2013 #18 Del Skrevet 13. august 2013 Meget mulig, jeg har som sagt ikke peiling på det. Alt jeg vet er at man bruker det som nødløsning eller sårbehandling på mennesker, og lurer på om ikke vi ble rådet til å gjøre noe lignende med hesten også... Hund? Jeg aner ikke. Kanskje mulig å vaske sår med det, men tror ikke jeg ville forsøkt å vaske hunden i det. Det kan nok stemme! Mange bruker grønnsåpevann til å feks. rense sår på hester med. Men det er ikke den grønnsåpa du får på Meny da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 13. august 2013 #19 Del Skrevet 13. august 2013 Nei grønnsåpe legger visst igjen fettlag om jeg ska tro gulvmannen på maxbo. Han mente jeg skulle vaske gulvet med zalo et par ganger for å få vekk alt fettet som grønnsåpe hadde lagt på gulvet, for så å bruke spesialsåpe på gulvene for å holde de fine.Med en pH på 9 skjønner jeg ikke helt hvorfor kvinner rådes til å sette seg i vannbad med grønnsåpe i ved div underlivsplager, men det er en annen sak Ja, når jeg tenker meg om så funker jo grønnsåpe slik, men hva skjer med hundens naturlige fettlag? Whut? Får vi det? Kanskje det er ved underlivsplager med en ekstremt lav ph, slik at det jevnes litt ut? Ikke vet jeg. Den man får i butikken har visst 9, imens industrigrønnsåpe har mellom 10,2 - 13,3 .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #20 Del Skrevet 13. august 2013 Grønnsåpe går, men bare hvis du er så fattig at du ikke har råd til å kjøpe shampoo. BioGroom hos Ipet anbefaler jeg,. Anonymous poster hash: f43d0...f55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå