Gå til innhold

Sår periode kommer.


idamoor

Anbefalte innlegg

*sukk*. Vet ikke helt hvordan jeg skal klare å forberede meg mentalt, eller noe sånt, men i september rundt bursdagen min er det 3 år siden bestefar døde, 2 år siden min nære venn døde og 1 år siden en annen bekjentskap av meg døde.. Jeg takler ikke dette i det hele tatt egentlig, føler ikke at jeg får noen ålreit bursdag noengang.. Selv om jeg har to vakre døtre og en herlig mann så føler jeg likevel noe manger.

Det andre som er, er at min mann har en hjerte feil han har hatt siden han var 16 år gammel, og i de årene vi har kjent hverandre har han stadig vekk hatt hjertestopp ( og kramper ) og i april skjedde det noe hvor jeg holdt virkelig på å miste han:/ Hjertet stanset rett utenfor hos meg og ambulansen var der heldigvis pga uhell tidligere på kvelden. Og i går så måtte han ta ekg i ambulansen pga sterke kramper og strålinger i hjertet/arm og svimmel og kvalm.. :/ Så sliter så mentalt og følelsesmessig med alt rundt meg at jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å holde meg oppe lenger.. :(

Pga diverse private egne problemer som har vart over ett år, har jeg måttet begynne på anti dep. igjen, og det har hjulpet en del.. men alltid noen tøffe dager.... Spesielt når jeg tenker på hvor redd jeg er for samboeren min og han skal forsvinne fra meg, og hvordan jeg skal takle å våkne uten han.. :/ Men må prøve å tenke på at han har mange fine år, og siste sjekken hadde han sterkt hjerte.

For etter de tre siste døsfallene på de tre årene har jeg strevd ekstremt mye med binde meg til ett menneske frem til jeg møtte mannen min, som virkelig har kjempet med nebb og klør for at vi skal holde sammen, og at jeg skal ha det bra..

Men det hjelper jo ikke når man likevel sitter med en frykt innerst inne...

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men må bare lufte litt.. godt å være tilbake på forumet etter ett par år pause.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...