Gå til innhold

Restaurant nær tinghuset?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefalle en hyggelig restaurant nær tinghuset i Oslo?

Vi skal gifte oss til helgen og vil ha en god matopplevelse etter vielsen. Vielsen starter 12, så det blir ved 13 tiden. Mulig mange ikke har åpent så tidlig?

Vi kan selvfølgelig ta trikk/taxi om noen har tips et stykke unna :-)

Anonymous poster hash: e14d7...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel litt sent å planlegge det nå? Eehhh... Bryllupsmiddag kl 14, med trikk.. Joda, det blir sikkert et flott bryllup.... Giftet meg i tingretten jeg også, men valgte da sen vielse, og "program" for resten av dagen og kvelden var planlagt godt, for oss og gjestene. Hva slags bryllup er egentlig dette? Impulsbryllup? Siden du ikke engang har planlagt spisested eller fått vielsestidspunkt litt senere?

Anonymous poster hash: ec5d8...904

Skrevet

til AB11.13: Så de som aldri har drømt om stort bryllupp som må planlegges i månedsvis kan ikke få lov å inngå ekteskap, de også?

til TS: Hvor mange er dere som skal ut og spise?

Jeg hadde en veldig god matopplevelse på cru en gang hvertfall, og da var bordet bestilt på ganske kort varsel, men de åpner visst ikke før 17(og de er ikke åpne på søndager).

http://cru.no/

Anonymous poster hash: ac426...35c
  • Liker 5
Skrevet

til AB11.13: Så de som aldri har drømt om stort bryllupp som må planlegges i månedsvis kan ikke få lov å inngå ekteskap, de også?

til TS: Hvor mange er dere som skal ut og spise?

Jeg hadde en veldig god matopplevelse på cru en gang hvertfall, og da var bordet bestilt på ganske kort varsel, men de åpner visst ikke før 17(og de er ikke åpne på søndager).

http://cru.no/

Anonymous poster hash: ac426...35c

Jeg hadde ikke noe stort bryllup. Men tok meg tid til å planlegge adresse for dagen. Litt sent å tenke på det 3 dager før vielsen å basere seg på å ta trikken til restauranten. Lavmål!

Skrevet

AnonymBruker, on 13 Aug 2013 - 12:37, said:

Jeg hadde ikke noe stort bryllup. Men tok meg tid til å planlegge adresse for dagen. Litt sent å tenke på det 3 dager før vielsen å basere seg på å ta trikken til restauranten. Lavmål!

Tror ikke TS startet denne tråden for å høre din mening om hvordan DE velger og feire SITT bryllupp. Anonymous poster hash: ac426...35c
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Plah, har vært på to bryllup der. Og er der ofte i høytider.

Det er greit å gå dit fra tinghuset.

http://www.plah.no/articles.asp?category_id=234

Adresse: Hegdehaugsveien 22, 0167 Oslo

Dere går bare langs Pilestredet og opp til Hegdehaugsveien ved Radisson Blu... tar 7 minutter.

Ikke stedet for dere som blir starstruck.

Her er fra ene bryllupet. De tilpasser maten for oss som ikke spiser noe fisk og skalldyr.

(Plah betyr fisk på Thaï)

644010_10152083005515285_653438840_n.jpg

Endret av Wonders
Skrevet

Oriental restaurant, rett ved Bondeheimen, ikke langt fra tinghuset. Har spist der en gang og det kan virkelig anbefales. Men om de har åpent så tidlig vet jeg ikke. Bør bestille bord.

Skrevet

Ylajali - gormuet resturant på st. olavs plass

Skrevet

Trattoria Popolare ved Schous plass. Kun noen få minutter med trikken (feks linje 17 som også går forbi Tinghuset). En av byens beste italienske. Stor uteservering hvis varmt, romantisk inne hvis kaldt. Kan være lurt å bestille bord for en så spesiell anledning. Håper dere får en flott dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...