AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 På tv2-reklamene skjærer de ofte tre tykke skiver leverpostei og legger på, men jeg har aldri gjort dette selv, eller sett noen som gjør det av dem jeg kjenner heller. Hvor mye bruker du? Er det bare for at det ser lekrere ut på reklamen at de gjør det? For å lede oss ut i fristelse, så de kan tjene mere på oss? Anonymous poster hash: 9fa9a...567
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Tykke skiver er ekkelt, jeg blir i alle fall ikke fristet av det! Har et tynt lag, dersom det blir tannmerker i leverposteien er det på grensen til ekkelt, men har på så mye at det ikke blir tørt. Må også ha agurk på. Anonymous poster hash: 02faa...f65 2
Leoparden Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jeg har hørt at et reklametriks de bruker, er at reklamen viser at de bruker mye mer av produktet enn det man egentlig trenger. Sånn at vi skal tro at man trenger den mengden, og da går fortere tom og må kjøpe oftere. Akkurat som på Tyggis Extra-reklamene, tar de alltid to tyggiser av gangen. Og tannkremreklamer tar de masse tannkrem på tannbørsten (jeg har aldri sett noen bruke så mye). De bruker også mye vaskemiddel og tøymykner i reklamer. 3
Brunhilde Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Hvis man skal lage danske smørrebrød bruker man tykke skiver. Se her. 1
Mynona Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Jeg har tykt lag av alle pålegg, men jeg legger ikke leverposteien i sånne skiver da. Smører ut.
Gjest Naria Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Hvis man skal lage danske smørrebrød bruker man tykke skiver. Se her. Kjæresten min er dansk og han spiser leverpostei med tykke skiver.
Soleklart Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 (endret) Jeg gjør det til jeg har brukt opp halve boksen. Etter det smører jeg i tynnere lag for å få boksen til å vare i mer enn en dag. Leverpostei er fantastisk godt og hjemmelagd er ennå bedre. Endret 12. august 2013 av Soleklart
Hoppetaujenta Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Danskenes litt sterkere postei smaker himmelsk!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg gjør det når vi har laget hjemmelaget leverpostei, og så har jeg sprøstekt bacon oppå. Mmmm:) Anonymous poster hash: 814ce...7d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå