Gå til innhold

For mange sexpartnere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann 22, hatt 15 jenter. For mye?

Anonymous poster hash: 8aea7...b82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvem du spør. Jeg synes ikke det var avskrekkende, men så har jeg hatt min andel sexpartnere selv.

Det eneste du må tenke på er hva du (og dine fremtidige partnere) føler om det.

• Liker 2
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Spørs når du hadde sex for første gang.

Endret av Mortem
Skrevet

For meg er det litt for mye.

Anonymous poster hash: f26e7...9ec
Skrevet

Om du begynte når du var 18 (gjennomsnittsalder for debutering for menn er 17,9 - men la oss runde det opp til 18 da). Om du etter fire år har hatt sex med 15 jenter vil det gi et gjennomsnitt på 3,75 jenter pr år. Å ligge med en ny jente hver 3-4 mnd er da så allerverst. Ny hver helg, er jeg derimot litt skeptisk til.

Anonymous poster hash: 1f1a1...e35
Skrevet

Spørs når du hadde sex for første gang.

Om du begynte når du var 18 (gjennomsnittsalder for debutering for menn er 17,9 - men la oss runde det opp til 18 da). Om du etter fire år har hatt sex med 15 jenter vil det gi et gjennomsnitt på 3,75 jenter pr år. Å ligge med en ny jente hver 3-4 mnd er da så allerverst. Ny hver helg, er jeg derimot litt skeptisk til.

Anonymous poster hash: 1f1a1...e35

15 var jeg. De fleste i fylla.. -TS

Gjest badeand1
Skrevet

15 var jeg. De fleste i fylla.. -TS

Da syns jeg ikke det er mye. :)

Skrevet

Jeg synes det er mye, men det er fordi jeg kun har sex med menn jeg er i forhold med. Har derfor nå hatt 2 sexpartnere og er på alderen din.

Anonymous poster hash: 35b0b...a19
Skrevet

Det er ikke mye, syns jeg. Jeg er 26 (kvinne) og har mistet telling. Syns det er greit at man opplever litt av hvert før man slår seg til ro.

Anonymous poster hash: b2d28...122
  • Liker 1
Skrevet

OK !

Nå skal jeg plage noen av dere litt, inntil videre hvertfall. Og snakke litt om antallet MITT ! :)

Det er jo som kjent ikke noen hemmelighet at det er blitt et par med årene.
Med andre ord, det var et par år, hvor det ble veldig hyppig og rutinert nesten, at det hele ble bare kjedelig og veldig tomt til slutt. Jeg fikk svært lite ut av det, så da orket jeg ikke mer av den type aktiviteter.

Men.. Jeg kan si at snittet mitt, siden jeg debuterte, er på ca 2.20 i året.

Så veldig mange er det jo ikke. Men det er jo noen.

Anonymous poster hash: 7108d...2f0
Skrevet

Nei, er du gal. Dette er ikke mange for en aktiv gutt. Jeg er jente men kjenner mange gutter som har pult en masse jenter. Mange har seg ei eller to hver helg, nmoe som egentlig er helt normalt. Bare pul i vei gutt, slik at du kommer over hundre streken. Selv synes jeg at jeg har pult lite. Har pult 91 menn, 13 jenter, 31 trekanter samt 8 gruppesex partyer. For ei vok180x500_cyklar2.gifsen jente er dette ikke mye, så bare pul i vei. Sex er topp, ikke la moralister med ubrukte kuker og fitter forelle deg noe annet. Mange av mine medsøstrte er så stresset av jobben at fitta tørker bort. De burde ta seg et sabatsår, kun for å pule olg hore. Da hadde de blitt mindre deppa og frustrerte.

Skrevet

I mine øyne er det ingenting. Men som mange sier tror jeg det kommer veldig an på hva personen som hører det har hatt selv.

Men, sex ER morsomt og godt, så hvorfor ikke nyte det selv om man ikke er i et fast forhold?

Anonymous poster hash: 8287a...b0d
Skrevet

Personlig synes jeg det er mye, til å være så ung. Men det er meg da. :)

Skrevet

Nei, syns ikke det er mye i det hele tatt. Hadde vært verre om du hadde hatt 15 kjærester og vært 22, føler jeg :P

Skrevet

Vel, det meste er ONS? Da har du ikke hatt mye sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...