AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Er det noen her som opplever å snakke bullshit og vås i fylla? Da mener jeg ikke av typen som er morsom og som alle ler av, men mer av typen som bare er klein og ubehagelig og som gir en helt forj###g følelse dagen derpå. Jeg hadde en slik på lørdag. Var på venners venner fest og var veldig full. Tror jeg ga et elendig inntrykk og sa veldig mye dumt. Tråkket over grenser og null sosiale antenner. Er jo helt vanlig og normalt oppegående når jeg er edru, men kjenner ikke sosiale grenser når jeg er full. Føles rett og slett uutholdelig nå. Forandrer du personlighet i fylla? Blir du ubehagelig person og begår sosiale "overtramp"? Anonymous poster hash: 86b12...a91 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Noen ganger hvis jeg har en sykt dårlig dag blir jeg frekk og en skikkelig bitch når jeg blir full. De aller aller fleste gangene blir jeg bare i veldig godt humør og forteller artige historier. Har tråkket over grenser mange ganger og vært totalt idiot i oppførselen både med folk jeg kjenner og folk jeg ikke aner hvem er. Det som hjelper er et enkelt " unnskyld for oppførselen min i går, det var ufint av meg" så er det som regel glemt til neste helg. Anonymous poster hash: c0919...bc1
Alja Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jeg kan bli sånn om jeg drikker sprit. Det er helt grusomt, og jeg drar ikke på fest med samme folka før det har minst gått et år i håp om at de har glemt det. 1
Gjest Snørev Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Jepp så passer på å ikke bli dritings. I sommer kledde jeg meg naken og utfordret folk til bryting for det var slik de gamle grekerne gjorde det 10
Gjest Houdini Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Jeg blir bare en mer behagelig versjon av meg selv, mer avslappet og er flink til å gi andre spillerom, har ikke så altfor stort behov for å hevde meg i fylla. Flaut å hevde seg i fylla når man ikke klarer å gjøre det edru. De som prater slitsomt vås i fylla er vel de som er mest "kontrollert" i edru tilstand har jeg lagt merke til. I edru tilstand er de sarkastiske, opptatte av å virke smarte, er opptatte av å oppføre seg "korrekt", eller er anstrengte i en eller annen form. En eks-venninne jeg hadde ble bitchy i fylla, skikkelig egotripper. Ble skuffet ...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Jeg kan bli sånn om jeg drikker sprit. Det er helt grusomt, og jeg drar ikke på fest med samme folka før det har minst gått et år i håp om at de har glemt det. Det er akkurat det jeg tenker også. Håper jeg ikke møter på disse igjen før det er gått en stund og da må jeg i tillegg rette opp inntrykket. Jeg lurer på hva de tror om meg. Det er to dager siden festen nå, men jeg er fremdeles veldig shaky etter lørdagen. Det siste jeg tenkte på da jeg la meg igår kveld og det første jeg tenkte på da jeg stod opp idag var diverse bruddstykker av pinlige og upassende ting jeg sa på lørdagen. Det dukker opp nye "minner" fra kvelden hele tiden og det gjør bare vondt å tenke på. Anonymous poster hash: 86b12...a91
Kjempeliten Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Njaaa.. Kan hende jeg sier noe småteit men sjeldent at jeg angrer. 1
Gjest Fluttershy Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Jeg blir skikkelig teit når eg drikker for masse. Spørr og graver om masse personlig og forteller mye personlig piss om meg selv. Jeg er så vandt med det at jeg fortrenger det dagen etterpå Stort sett er de like fulle de jeg snakker med så jeg satser på at de ikke husker stort 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg sa en gang til alle på et vors at jeg var skikkelig vid! Noe jeg ikke er.. Det verste er at jeg ofte møter de ute, og jeg dør av kleinhet hver gang. Klarer ikke se de i øynene. Anonymous poster hash: 85a63...3d7 3
Kjempeliten Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 Men noe som er morsomt er når jeg dagen etter fylla får melding av folk der det står "du... Fortalte jeg deg noe hemmelig igår? Kan du vær så snill å ikke si det til noen..? Det er så flaut" har skjedd et par ganger sier det seff ikke videre, men må jo le litt av det.
Gjest Ciegus Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 Uff, jeg gjorde det samme på lørdag, og føler meg fortsatt elendig. Jeg blir sånn når jeg drikker sprit, og hadde ikke drukket sprit på lenge, og glemte hvor teit jeg blir. Tror ikke jeg fornærmet noen, jeg bare sa så mye dumt. Ingen jeg kjenner, bare bekjente av kjæresten, og det gjør det enda verre føler jeg. Urk. Trøster meg med at jeg ikke bor samme plassen...
waco Skrevet 13. august 2013 #12 Skrevet 13. august 2013 Dere må spørre dere selv, - siden man kun mister hemninger i fylla og man blir mer den man selv er, -kanskje man er en tulling og drikker? Hvorfor skal dere absolutt kun ha valget mellom å være smart og være tulling i fylla, - når fylla viser bare hvem du egentlig er? Hvem er kule? - De som er kule både edru og fulle selvsagt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #13 Skrevet 13. august 2013 Jeg kom mitt oppi en senterfest for kjøpesenteret som er like i nærheten av meg. Mange kjente fjes selvfølgelig. Klarte og fortelle hun ene som jobber på hm at hu var det peneste jeg noen gang har sett og at jeg var døds misunnelig på hu! Også var det ei som jobber der jeg kjøper pudderet mitt, som jeg begynte "du husker vel hvordan farge jeg skal haaa?? Kom igjen tipp da!! Det bør du vite!" Jeg husker at hu virket veldig uinteressert! Nå tør jeg ikke gå inn i de butikkene mer. Haha huff så kleeeeint... Anonymous poster hash: 3a104...6df 4
Gjest abcdefgh Skrevet 13. august 2013 #14 Skrevet 13. august 2013 Sist gang det gikk ille her sendte jeg mail til Per Fugelli for synspunkter på noe innen sosialmedisin etter et nach hvor vi hadde en diskusjon. Kjenner jeg blir svett av og bare skrive det her. Har ikke turt å si det til noen enda. Men fikk svar da.. 3
skruf Skrevet 13. august 2013 #15 Skrevet 13. august 2013 Er det ikke typisk fylleangst å være redd for hva man sa i fylla? Trøst dere med at de andre var sikkert like full som deg, og at ingen husker det dagen etter... 1
bebisss Skrevet 13. august 2013 #16 Skrevet 13. august 2013 Jeg blir aldri slem og bitchy.. Jeg er utrolig artig i fylla, ifølge andre. Ligger ofte med fylleangst dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Sist gang det gikk ille her sendte jeg mail til Per Fugelli for synspunkter på noe innen sosialmedisin etter et nach hvor vi hadde en diskusjon. Kjenner jeg blir svett av og bare skrive det her. Har ikke turt å si det til noen enda. Men fikk svar da.. Haha. Jeg ringte en "kjendis" som har bursdag samme dag som meg for å høre om vi ikke kunne være liksomtvillinger. Dvs, jeg la igjen en beskjed på telefonsvareren hans. Anonymous poster hash: 1e369...43e
Gjest Badebuksa Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 (endret) Jeg var i nærheten av å være full en gang. Ga bort resten av køen min til en kompis da jeg merket at jeg var litt svimmel. Ikke så tøff eg... Det: køen = ølen. Eiga autokorrekt. Endret 14. august 2013 av Badebuksa
Notisblokk Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 (endret) Av og til bestiller jeg en haug med unødvendige ting på nettet når jeg er full.. Alså, jeg ligger hjemme med mobilen i hånden og ser dobbelt. Sist fikk jeg en svær dyr koffert, et anlegg som ikke passer til min mobil (sikkert fordi det var så kult og på "tilbud".) Ellers sier jeg så mye personlig tull som ingen behøver å vite. Fylleangst dagen derpå! Men jeg pleier å være veldig hyggelig og smilende når jeg drikker da, nesten for hyggelig... Forresten, må legge til noe. Før pleide jeg å lyve mye i fylla. Aner ikke hvorfor! En gang sa jeg til en fyr at jeg var dødsflink i volleyball, at jeg likte å se på og at eg alltid var tilskuer under de store konkurransene. Vel, sannheten er at jeg bare har spillt volleyball på skolen, jeg er IKKE flink, jeg har bare sett èn volleyballkamp og det var bare pga noen fine gutter.... Og gjett hvem som ville finne på noe dagen derpå.. Med volleyball? Ellers har jeg løyet om mange andre interesser og hva jeg er flink til... Er så sykt glad for at jeg har sluttet med det! Men selv om det har gått noen år nå har jeg fortsatt angst når noen spør meg om noe jeg ikke har peiling på.. Tenk hvis jeg har løyet om det en gang? Endret 14. august 2013 av Notisblokk
Tibbie Skrevet 14. august 2013 #20 Skrevet 14. august 2013 Jeg er i hvert fall den som sliter med fylleangst - selv om jeg ikke kommer på noe dumt jeg har gjort. Tror jeg begynner å bli for gammel for fylla... Men joda, null hemninger gjør at jeg også sier og gjør ting jeg angrer på. Har funnet ut at jeg lyver en del i fylla. Da har jeg dilemma dagen etterpå; skal jeg innrømme at jeg løy, eller skal jeg backe up det jeg har sagt? Men jeg er alltid like snill
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå