*Mocca* Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Jeg trakk visdomstann i oppe i kjeven sist mandag. Alt har gått forholdsvis greit, håndtert smerten med smertestillende jeg fikk resept på hos tannlegen og alt iorden. Litt feber første døgnet, men det avtok. Nå har jeg derimot blitt syk, fullstendig sausa, hoster omtrent opp lungene, snørra renner og er rimelig slapp, våknet slik igår. Når jeg leser om å trekke visdomstann er det flere steder det står vær obs hvis du blir syk..... Da blir jeg usikker, regnet jo med at det bare er en vanlig kraftig forkjølelse. Er det vanlig å bli syk etter å ha trukket visdomstann? Og hva slags syk er det man skal være obs på? Har time om etpar dager for å fjerne sting, så da får jeg jo sjekket da såklart.... Hvor mye har dere som har fjernet sting måtte betale for akkurat det hos tannlegen? Begynner å bli tomt på kontoen før neste utbetaling, så hadde vært greit å vite hva jeg kan forvente meg at dette kan ligge på i pris... så kjedelig å stå det og ikke ha penger....
Sol79 Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Jeg betalte ikke noe for å fjerne sting. Antar det er innbakt i prisen for tanna, og det var vel også maks to min.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Jeg vil tro at man kan bli syk en av de første dagene etter at tanna er trukket. At du nå har blitt syk, tror jeg ikke har noe med trekking av tanna å gjøre. Hvis du da ikke har store emerter der tanna var og feber da... Anonymous poster hash: 39539...c1d
*Mocca* Skrevet 12. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2013 Nei, har bare litt smerter og svak feber, men det har jeg hatt helt siden den ble trukket, ikke blitt noe verre. Da antar jeg at det er bare tilfeldigheter at jeg ble syk og slått ut nå, og tar det med ro sånn sett.... Da håper jeg min tannlege har samme ordningen, tar jo ikke akkurat lange tiden å nappe ut de stingene der....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå