Gjest slettetbruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Hvor burde jeg dra? Er så usikker..
rumperister Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Hva ønsker du? Shopping - London Kunst - Paris Uteliv - London Stemning - Paris Billigst - London Begge er flotte byer, men jeg liker best London, pga stemningen og menneskene.
Gjest slettetbruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Hva ønsker du? Shopping - London Kunst - Paris Uteliv - London Stemning - Paris Billigst - London Begge er flotte byer, men jeg liker best London, pga stemningen og menneskene. Takk!
rumperister Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Bare hyggelig Begge er flotte byer - men jeg følte at Paris var en by som var for kjærester, mens London er mer venninne/familieplass. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Romantikk - Paris Luksusfølelse - Paris Mat/vin - Paris Shopping - uavgjort Arkitektur - Paris Slentre rundt i gatene - Paris Jeg drar til Paris ca 1 gang i året og til London ca 5 ganger i året. Elsker begge byer, men de kan jo ikke sammenlignes. Anonymous poster hash: 9e82d...94e 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Må si at jeg har vært alene i begge byer, og det har vært helt supert. Det er deilig å være sammen med kjæresten i Paris, mens i London er det av og til deilig å være uten ham! Anonymous poster hash: 9e82d...94e 1
Gjest smooch Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 (endret) Nå kan jeg ikke si noe om Paris, for jeg har ikke vært der. Men jeg kom hjem fra London på fredag faktisk. Det var en helt fantastisk by! Er du ute etter shopping, diverse typiske turistattraksjoner og koselige gater/parker ville jeg absolutt dratt til London. Kan virkelig anbefale å dra en venninnegjeng dit, det var det jeg gjorde og det var fantastisk moro! Fikk svidd av en god del tusen på shopping, sett musikal(ikke nøl, GJØR DET!) og gjort de typiske tingene ''alle'' gjør i London (London Eye, Madame Tussauds osv.). Jeg vil helt klart tilbake en gang i løpet av livet mitt. Slår et slag for London Endret 11. august 2013 av smooch
MissStiles Skrevet 13. august 2013 #12 Skrevet 13. august 2013 Begge to er fine byer. London er en by jeg drar tilbake til 1-2 ganger i året mens Paris er en by jeg drar til om jeg oppleve og se noe annet. London - shopping og musikaler. Paris - kultur og kunst + mat/vin. Paris er en romantisk by.
Mormont Skrevet 13. august 2013 #13 Skrevet 13. august 2013 Jeg ville dratt til London om jeg var deg, med mindre du er veldig opptatt av kunst og kultur eller vil på en romantisk tur.
Marie90 Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Det kommer helt an på hva om du drar alene, sammen med noen, hva du vil gjøre etc. Begge byene må besøkes så det er vel heller et spm om hvor du skal denne gangen Jeg pleide å bo noen timer fra Paris og dra dit i helgene og jeg har bodd i London i to år etter det. London er best for uteliv - selv Parisere drar over hit for å feste. Det er en mer internasjonal by, "yngre" og har mer å tilby for en gruppe unge mennesker. Paris er langt vakrere og perfekt hvis du liker å tusle rundt, ta bilder, se på ting. Det er også, i min mening, en mer genuin by. Det er mye franskt i Paris, det er lite britisk i London. Det går lenge mellom hver gang jeg ser en engelskmann her så hvis du vil ha en kulturell opplevelse, så er Paris stedet. Man kan selvsagt ha en fantastisk natt på byen i Paris, men utelivet er ikke så mye å skryte av - det er en "lukket" by der de beste festene er hjemmefester. De to siste gangene jeg har dratt har jeg møtt en venninne som bor der. Hvis man ikke har noen holdepunkter eller kontakter er det lett å føle seg litt "lost" og veldig mye som en turist. Ift mat er Paris best - London har fått et bere tilbud men mest i form av mange dyre restauranter. I Paris kan du finne et koselig spisested med utmerket fransk mat til en billig penge og en bedre opplevelse i tillegg.
Helene Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Når du sier Paris eller London blir jeg forvirret. Mener du som studieplass eller sin "turist"?
Gjest slettetbruker Skrevet 22. august 2013 #16 Skrevet 22. august 2013 Når du sier Paris eller London blir jeg forvirret. Mener du som studieplass eller sin "turist"? Hørt om ferie?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå