Sandy Skrevet 9. juni 2002 #1 Del Skrevet 9. juni 2002 Eller synger kjæresten for deg? Jeg elsker å smånynne for han når vi ligger og skal sove, og han har gjort det med meg to ganger eller noe. Jeg synes det er kjempekos, selv om ikke jeg gjør det så ofte. Deilig det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 9. juni 2002 #2 Del Skrevet 9. juni 2002 Nei Han mener at dersom folk ikke kan synge (og folk som KAN synge= Celine Dion, Josh Groban) skal de holde kjeft, det er best for alle. Hå hå! Han kan glede seg til jeg blir mamma, da skal jeg synge hele dagen!!! Jeg synes dessverre det er litt flaut å synge foran ham, når jeg VET hvor høye standarder han har. Han synger som en kråke selv, sier han. Det vet jeg ingenting om, har aldri hørt ham nynne engang 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. juni 2002 #3 Del Skrevet 9. juni 2002 Nope,det tror jeg aldri har skjedd.Men omvendt hender både titt og ofte det.Grunnen er vel at han kan og synge og har stemme til det,det har ikke jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. juni 2002 #4 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg synger ikke til samboer'n, nei.... Stakkars mann.... Derimot så synger jeg masse når han er borte. Junior ler bare når jeg synger, så jeg tar det som et hint.... Samboer'n synger heller ikke så mye, men mer enn meg. Derimot spiller han gitar, og jeg elsker gitarspillende menn... Hadde jeg sunget i senga, hadde det i alle fall blitt den eneste aktivitenen som hadde blitt foretatt der resten av året... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 9. juni 2002 #5 Del Skrevet 9. juni 2002 JA! Typen min har til og med stått på scena (pianobar) og dedisert en sang til meg, det var på bursdagen min for et par år sidan. Da vart eg kjemperørt! Pianomannen syntes at han sang så fint at han lurte på om han ikkje kunne synge et par sangar til, men han kunne ikkje teksten på fleire... Eg har fryktelig dårlig sangstemme, men MÅ berre synge med når eg hører Lionel Richie synge Hello, den er så fin. Da klarer eg *nesten* å holde tonen...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binn@ Skrevet 10. juni 2002 #6 Del Skrevet 10. juni 2002 Om jeg gjør? Jeg synger hele tiden. Både til mann og hund. Greit slik at mannen liker at jeg synger, men det gjør ikke hunden, så han går å legger seg. Perfekt. Da trenger jeg ikke mase på ham. Har også sunget vuggesang til kjæresten min, men der innser tilogmed jeg at det kanskje er litt underlig.. Har sunget for kjære mi' fra scenen 1 gang. Han var så nervøs på mine vegne at han var helt rød, og etterpå helt svulmende av stolthet- Så litt fornøyd da. Liker å gå å tralle, og da er det jo fint at mannen i mitt liv liker å høre på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kine Skrevet 10. juni 2002 #7 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg synger som en kråke og det er aldeles foferdelig å høre på.Av den grunn velger jeg å holle tåta..Men så er jo han musiker og synger og spiller gitar for meg istede. Jeg har sunget inn på mobilsvareren min og det hender at han ringer meg og ber eg lavære å ta tlf forså å ringe meg og lytte til denne fantastiske svareren min.Han sier han blir i like godt humør hver gang..Det sier vel det meste tenker jeg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 10. juni 2002 #8 Del Skrevet 10. juni 2002 Han synes det er gøy når jeg synger "Du måkke komma her og komma her" (Ø.Sunde). Da hender det jeg griper rundt et eller annet som likner på en mikrofon (slutt å tenk koffert, folkens) og lar meg rive med av mine fantastiske (?) syngeferdigheter Han har en fryktelig sangstemme (selv om han ikke heeelt har skjønt det selv), men plystrer som en helt!! Helst så brummer han ivei når han hører en eller annen sviske på radioen. Men stopper når han ser mitt forskrekkede blikk... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 10. juni 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 10. juni 2002 Men en som derimot ELSKER at jeg synger er katten min Kaisa, da kommer hun løpende! Faktisk Sånt gjør meg glad. Og forresten synes jeg at man bør synge så mye man kan, jeg gjør det helst når jeg er alene. Da kan jeg gaule så fælt jeg bare vil, og så mye og så høyt jeg baaare vil! Da blir jeg i så godt humør, og når jeg har en skikkelig glad-dag blir jeg ekstra glad av å synge! Farmor lærte pappa helt fra han var liten at når man var glade, da måtte man plystre. Jeg kan altså ikke plystre, så jeg synger! _________________ "Look at me, I'm Sandra Dee!"1212[ Dette Innlegg er endret av: Sandy den 2002-06-10 21:37 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 10. juni 2002 #10 Del Skrevet 10. juni 2002 Sambo synger for meg-------og får fort fram smile og latteren min----har sangstemme som.....vell kan ikke kalles sangstemme. Jeg synger for datteren min men har vell ingen sangstemme jeg heller.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 10. juni 2002 #11 Del Skrevet 10. juni 2002 *lalala.. o'la mia* Jepp, jeg synger akkurat når det passer meg Er ikke flau over å synge fremfor sambo, selv om stemmen min ikke akkurat er helt 100%.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 10. juni 2002 #12 Del Skrevet 10. juni 2002 Hi hi Jeg synger for hunden min da Han står foran meg og vrir hodet til siden (som boxeren i Coop prix reklama ) og gauler med Kjempesøtt! Vi synger helst "Say my name" med Destiny`s Child, og alle shakira sangene (mye gauling der også) Og jeg holder faktisk tonen gjennom alle skala-lekene deres 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. juni 2002 #13 Del Skrevet 11. juni 2002 Tror jeg har klisterhukommelse eller noe jeg, husker tekster og sånn på nesten alle sangene jeg hører! Synger en god del, og har ennå ikke fått noen kommentarer på det!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 11. juni 2002 #14 Del Skrevet 11. juni 2002 Synger både for sønn og kjæreste men kan bare barnesanger.. så hender jeg får spørsmål om å endre repertoaret innimellom *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltopp Skrevet 11. juni 2002 #15 Del Skrevet 11. juni 2002 Å jaaaaaa! Foruten å nynne og tralle dagen lang, pleier jeg å synge natta' sanger for kjæresten min når vi skal sove......."sooooo roooo liiiiten tull" (hehehe) Også leser vi høyt for hverandre: eventyr og sånn 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 12. juni 2002 #16 Del Skrevet 12. juni 2002 Ja. Jeg elsker å synge. Har sunget for forloveden noen ganger. Ellers synger jeg til reklamer og radioen. Noen ganger spiller jeg høy musikk å synger for full hals i leiligheten. Lurer på om naboene hører meg.... Jeg blir glad når jeg synger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mymlen Skrevet 12. juni 2002 #17 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg synger helst for meg selv... Men mannen min bruker ofte å synge for meg, når vi kjører bil, er ute på fest o.l. Yndlingssangen min er "A little bit more" med Dr.Hook. Den synger han slik at mine venninder blir rørt på mine vegne.....hærlig!!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemor Skrevet 12. juni 2002 #18 Del Skrevet 12. juni 2002 Kan vel ikke påstå at jeg er flink å synge nei, men elsker å synge, synger nesten alltid når jeg hører musikk, også ellers. Om samboeren min eller andre hører det bryr jeg meg ikke noe om, han bare ler av meg når jeg "tar av" litt for mye med hårbørste i hånda som mikrofon. Dessuten synger jeg mye sammen med barna............kos synes jeg!!!! Som mormor alltid sier: Syng med den stemmen du har!!!!!!! Hilsen en liten defekt sangfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå