Gå til innhold

Take That gjenforenes


¤Tiili¤

Anbefalte innlegg

Jeg leste nettopp på vg nett at Take That gjenforenes. Jeg var en veeeeeeeldig ihuga fan, jeg levde jo for de for rundt 10 år siden, så jeg gleder meg virkelig til og se de igjen, samlet. Det er jo bare Robbie Williams jeg "kjenner" til nå. Flere som var fan og synes dette var en gla nyhet? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde ikke Robbie ville ha noe med de andre tidligere Take That medlemmene å gjøre jeg. Mener å ha lest at han har gjort rimelig mye narr av dem etter at han forlot gruppa. Eller kanskje det er de resterende gutta som ikke vil ha noe med han å gjøre? :ler:

Var forøvrig aldri noen Take That fan. Var nok blitt for gammel. Men New Kids on the Block derimot... :ler:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Var forøvrig aldri noen Take That fan. Var nok blitt for gammel. Men New Kids on the Block derimot... :ler:  

Jennifer

:-? Var for gammel til New Kids on the Block også jeg.... Men Wham derimot....

Mie - olding. (32)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Var for gammel til New Kids on the Block også jeg.... Men Wham derimot....

Mie - olding. (32)

Jeg digga Wham også jeg, men jeg hadde ikke helt blomstret ut i full fjortis blomst enda. Det hadde jeg derimot når New Kids on the Block kom...

Jennifer - ung (28 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, robbie ville ikke ha noe mer og gjøre med de, men hadde visst sagt at han ville vere med likevel.Alt står på vg nett hvis dere vil lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er nesten utrolig hvor lite jeg bryr meg om de gjenforenes

Det var jo ikke det jeg spurte om ,men men.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

Syns det var ..... vet ikke helt.... rart kanskje.....?

Var ihuga Take That fan og gråt (!!) da de ble oppløst... :roll:

Har ikke hørt så mye til de andre medlemmene men Mark hadde en liten gjeste opptreden på Robbie sin konsert i Knebworth. Morro!

Gleder meg til å se de opptre! På tv eller live.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Var ikke noen stor fan av Take That,men det blir jo litt artig å se hvordan det går når de skal gjenforenes. Er selv stor fan av Robbie.

Mrs.Potter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman
Jeg er ikke noe særlig stor fan av Robbie... :sjarmor:

:sjarmor::sjarmor:

Får håpe det blir Robbie som skal stå i fronten å være vokalist denne gangen da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi hi hi hørte det der.

Var stoooor fan, både av dem og New Kids.

Robbie var favoritten min, og da han slutta likte jeg dem ikke mer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kaster seg over vg-nett*

Hi-hi, så spennende :-) Var rimelig hekta en gang i tiden ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hva skjer egentlig for tiden? Boyzone skal visst også gjenforenes..

...og Backstreet Boys kommer visst også ut med nytt album i år.

Begynner å bli tomt for penger kanskje, selv om man skulle tro det var umulig. Men det koster jo å opprettholde en viss livsstil...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veeeeldig fan for mange år siden. Du kunne ikke se tapeten på rommet mitt for alle TT-plakatene, og CD'ene og videoene ble spilt ustanselig. Men dette er som sagt maaaange år siden og det bryr meg midt på kneet at de skal gjenforenes. NKOTB var populære da jeg gikk på barneskolen og jeg var den eneste av jentene i klassen som ikke kunne fordra dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal Take That gjøre opptak til TV-programmet «Midt i smørøyet». Da skal de framføre den nye (og siste) singelen «How Deep Is Your Love». I kveld reiser de igjen - til København og enda et TV-program. Én ting er i hvert fall sikkert: Take That kommer aldri tilbake til Norge.

kilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal Take That gjøre opptak til TV-programmet «Midt i smørøyet». Da skal de framføre den nye (og siste) singelen «How Deep Is Your Love». I kveld reiser de igjen - til København og enda et TV-program. Én ting er i hvert fall sikkert: Take That kommer aldri tilbake til Norge.

kilde

Hva?? Denne "nyheten" er jo fra fjortenhundre og fjotti....kjempegammel.

TT skal gjenforenes....men dette har ingenting med det å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...