trulse Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 er det noen her som har erfaringer med å få ting ut av ledd?? jeg fikk den ene tåa mi ut av ledd i begynnelsen av februar når jeg besvimte...den var så vond å siden det var midt på natta,så knakk jeg den på plass selv.. (jada veldig smart...du behøver ikke å skrive det..) men uansett har den vært vond siden.. den er større enn de andre å jeg sliter skikkelig med den..å ettersom jobben min er å tråkke rundt på flyplassen hele dagen,så skaper den faktisk problemer.. så det jeg lurer på er:gjør legen egentlig noe med den??ettersom det bare er tåa ved siden lilletåa... noen som har noen erfaringer å dele???
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Du burde jo kommet deg til legen for å konstatere at det ikke var brudd der også! Forøvrig så er det visst normalt at det tar rundt åtte uker før hevelse og smerte forsvinner etter at den har vært ute av ledd.Anonymous poster hash: 23d0c...86e
trulse Skrevet 11. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2013 hmm da er det nok bare det.. men hatt det nå som sagt siden begynnelsen av februar,så kanskje på tide å sjekke det.. men tror som sagt ikke de gjør noe med det uansett... var vel derfor jeg ikke gikk sånn i første omgang etter dette hadde skjedd.. takker for svar:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå