cecilieh Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 (endret) Jeg og bestevennen min/ litt mer har lyst til å dra på en reise sammen neste sommer, siden da er vi begge fyllt 18. Vi har ikke lyst til å dra til noen av de typisk feste stedene. Men vil dra til et sted hvor det er koselig på dagen og uteliv. Noen som har forslag til steder vi kan dra? Takk. Endret 15. august 2013 av cecilieh
amazed92 Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 London er WIN for veninnetur. Tenker du litt varmere: Kreta, Santorini, Sardinia? - Kan finne et litt avsidig hotel, med mulighet for å dra inn til sentrum. Kjempe flotte alle tre øyene!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Jeg vil anbefale dere å dra til Cala Mesquida på Mallorca. Der er det stille og rolig, og ikke noe uteliv, men nabobyen Cala Ratjada har plenty av dette. Utelivet der er ikke helt på høyde med Magaluf eller noe sånt, men fortsatt nokså godt om sommeren. Anonymous poster hash: f5b4a...af9 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 Valencia eller en gresk øy! Anonymous poster hash: f375f...05d
cecilieh Skrevet 16. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2013 Tusen takk for forslagene, skal sjekke de ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå