Charlie28 Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Hva gir man i takkegave til f.eks - forlovere - toastmaster (en god venn tok jobben under middagen) - de som ordnet gavebord - hobbyfotografer av gjester m.m. Hva gir man i gave til disse?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Trenger du det da? Har ikke vi tenkt til, vet om flere som ikke har gjort dette. Evnt en flaske vin? Blomst? Å mye penger vil dere legge i det?Anonymous poster hash: 0259b...a10
Charlie28 Skrevet 11. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2013 Nei jeg er helt grønn på dette emnet. Hørte om noen som betalte 4000kr for toastmasteren i ett vennebryllup. Den toastmasteren var helt forferdelig, og en tante av brudgommen. Jeg vet ikke hva som er normalt..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Vi skal gi noen gaver. Ikke fordi vi "trenger" det, men fordi vi vet at disse menneskene har lagt ned endel jobb i det de gjør på dagen (eller før) vår og vi vil vise hvor takknemlige vi er for det. Forloveren min har fått et smykke jeg laget til henne, som matcher antrekket hun skal ha på dagen. Toastmastere er glad i whisky, så han får nok en flaske av det. Gavebordhjelperne lurer jeg på å invitere på middag i etterkant. Eller en flaske vin. Anonymous poster hash: c3690...380
CathFoto Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 - forlover: veske og smykke - toastmaster: gavekort restaurant - gaveåpnere: ingenting - bryllupskakebaker: usikker på hva
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Vi kjøpte twist til de som hjalp til med og gjøre klart lokalet og rydde etterpå (uten om de jeg hadde leid inn til og vaske de fikk heller penger) samt det samme til forlovere, toastmaster. Lagde bryllupskaka og ordnet med blomster selv. Lurer litt også på om jeg skal kjøpe en god flaske vin til toastmaster som var min søster og forlovere. giftet oss lørdag. Lykkelig og sliten i dag. Anonymous poster hash: 98ef2...82e
Ingeborg! Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Jøss, jeg har aldri hørt at det var vanlig å gi gaver. Takkekort ja, men gaver?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 Forloverne fikk hver sine hyggelige gaver (hans fikk en morsom gadget, min fikk smykker) Toastmaster fikk gavekurv Vennefotograf fikk et smykke (i tillegg til betaling) Koordinator på fest-sted fikk et armbånd pga eksellent service Gaveåpnerne får gavekort på kino (har ikke fått ennå) Dette er ikke noe man MÅ, men for oss var det naturlig å påskjønne de som har gjort en innsats for oss. Anonymous poster hash: 6ca46...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå