Gå til innhold

Så Mette Marit gravid ut?


Smila

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o I all verden! Hun har jo nettopp født et barn, det kan jo ta litt tid å få tilbake fasongen, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o I all verden! Hun har jo nettopp født et barn, det kan jo ta litt tid å få tilbake fasongen, da!

:o Men i all verden selv!

Det var jo bare et spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men et hvert oppegående menneske vil skjønne at hvis en kvinne er gravid tre måneder etter fødsel vil hun umulig kunne være så langt på vei at hun har begynt å få mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er eg ikkje heilt med her, tråden heiter jo: "Så Mette Marit gravid ut?" SÅ om det er Martha det er meint, må det vel ligge ein feil ein plass?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg ikkje heilt med her' date=' tråden heiter jo: "Så Mette Marit gravid ut?" SÅ om det er Martha det er meint, må det vel ligge ein feil ein plass?!?[/quote']

Enig... vanskelig å følge med her. Bare ikke de mener Sonja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme om Mãrtha selv, kan jo godt hende at lille Maud får en lillebror eller lillesøster snart ja, og at de skulle vente med annonseringen til etter prinsessedåpen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det samme om Mãrtha selv' date=' kan jo godt hende at lille Maud får en lillebror eller lillesøster snart ja, og at de skulle vente med annonseringen til etter prinsessedåpen.....[/quote']

Men de skal jo flytte til New York til høsten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, akkurat som om de ikke får hjelp til flyttingen..... :ler:

De har vel aldri båret en pappeske i hele sitt liv, da spiller det vel ingen rolle......

Om prinsessen er rundt tre mnd nå har hun jo ikke termin før i oktober/ november, og det er da ingen kunst å flytte så lenge du har stabler av mannfolk som kan gjøre jobben.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Tenkte det samme om Mãrtha selv' date=' kan jo godt hende at lille Maud får en lillebror eller lillesøster snart ja, og at de skulle vente med annonseringen til etter prinsessedåpen.....[/quote']

Ikkje utenkeleg det, nei. Men stakkars Mette Marit dersom ho hadde vore 2-3 mnd på veg allereie, hadde jo blitt to -04-barn då! Dei har vel nok med vesla eit par mnd til... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om det var Martha hun mente fordi eneste synse-bildene omkring graviditet jeg fant inne på den linken som var lagt ut, var av Martha...

Det er vel forøvrig ikke noe stort problem for de kongelige å få mange barn tett etter hverandre - når du ser bort fra fødselen og det å bære barnet frem da. De ansetter jo bare flere barnepiker etterhvert som barna kommer. Som kongleig behøver du sikkert ikke ta en eneste bleie dersom du ikke ønsker det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Jeg spurte om det var Martha hun mente fordi eneste synse-bildene omkring graviditet jeg fant inne på den linken som var lagt ut, var av Martha...

Det er vel forøvrig ikke noe stort problem for de kongelige å få mange barn tett etter hverandre - når du ser bort fra fødselen og det å bære barnet frem da. De ansetter jo bare flere barnepiker etterhvert som barna kommer. Som kongleig behøver du sikkert ikke ta en eneste bleie dersom du ikke ønsker det selv.

Nei, men så tett så du er synleg gravid 3 mnd etter du fekk ut forrige, er vel kanskje i kjappaste laget.. I og med at magen gjerne ikkje synes før det har gått ein 3-4mnd, tenker eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et veldig tåpelig spørsmål' date=' om en vet når hun fødde[/quote']

JA, kanskje det.

Syntes likevel det var et unødvendig krast svar, det var bare det jeg mente.

Det kunne jo tenkes at hun tok feil, eller ikke tenkte så langt.

*Nå lister Sandra seg stille ut av tråden hun egentlig ikke interesserer seg for i det hele tatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hverken Mette Marit eller Märtha Louise så gravide ut..

(ikke Sonja heller, for den del :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...