AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 I går drakk jeg 1 flaske vin, og ble plutselig skikkelig dårlig. Jeg kastet opp og hele verden gikk rundt og rundt. Jeg er en vinelsker, og pleier vanligvis å drikke 2 vinflasker før jeg drar ut på byen. Jeg drakk ikke på tom mage, så jeg skjønte ikke hvorfor jeg plutselig ble så dårlig. Pleier aldri å bli dårlig. Jeg hadde visst fått i meg en liten lilla pille tidligere på dagen. Jeg aner ikke hvor den kom fra. Er det noen som kan tenke seg hva det kan være? Kan det være allergipille? Jeg går også på antibiotika, så jeg er veldig klar over at det ikke var noe lurt i det hele tatt. Hva bør jeg gjøre? Burde jeg gå til legen? Anonymous poster hash: d235b...3d7
Gjest Ploff Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Hvordan har du fått i deg en pille uten å ane hvor den kom fra eller hva den inneholdt? 5
isbjørnungen Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Hvilken form var det på den? Felleskatalogen har bilde av tablettene, så hvis du har noen alternativer kan du søke litt rundt der!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Hvordan har du fått i deg en pille uten å ane hvor den kom fra eller hva den inneholdt? Det var en venninne som kom med den og sa at noen hadde kastet den inn vinduet. Jeg tenkte ikke noe over det, og skulle være morsom og ta den i munnen. Så klarte jeg å svelge den. Hvilken form var det på den? Felleskatalogen har bilde av tablettene, så hvis du har noen alternativer kan du søke litt rundt der! Den var ikke flat, men litt rund. oval tykkelse, og en rund form, liten og lilla Anonymous poster hash: d235b...3d7
Gjest Ploff Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Det var en venninne som kom med den og sa at noen hadde kastet den inn vinduet. Jeg tenkte ikke noe over det, og skulle være morsom og ta den i munnen. Så klarte jeg å svelge den. Anonymous poster hash: d235b...3d7 Smart. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 http://www.felleskatalogen.no/medisin/foto-oxycontin-mundipharma-562548 ? Anonymous poster hash: a9b5a...63d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 http://www.felleskatalogen.no/medisin/foto-oxycontin-mundipharma-562548 ? Anonymous poster hash: a9b5a...63d Det ligner litt, men kan ikke huske at det sto noe på den... Anonymous poster hash: d235b...3d7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Er det sånn at jeg burde gå til legen og sjekke det ut? TS Anonymous poster hash: d235b...3d7
Frøken askepott Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Noen antibiotikakurer skal man ikke drikke alkohol..tror man må vente nesten 1døgn før man har svelgt siste tab. Dersom man drikker alkohol vil man oppleve den verste bakfylla noen sinne..deribllandt kaste opp..det har noe med stoff i tabl å gjøre...det samme som alkoholikere får for å klare å slutte å drikke! 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 http://www.felleskatalogen.no/medisin/foto-cipramil-lundbeck-547492 ? Anonymous poster hash: a9b5a...63d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #11 Skrevet 11. august 2013 Er det sånn at jeg burde gå til legen og sjekke det ut? TS Anonymous poster hash: d235b...3d7 Ja, det bør du, syns jeg. Anonymous poster hash: a9b5a...63d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #12 Skrevet 11. august 2013 http://www.felleskatalogen.no/medisin/foto-cipramil-lundbeck-547492 ? Anonymous poster hash: a9b5a...63d Sånn så den ut ja, bare at det ikke var noe skrift på den. hmmm Anonymous poster hash: d235b...3d7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #13 Skrevet 11. august 2013 Hvis det er en pille med kort varighet så kommer du ingen vei med en lege undersøkelse. Og siden du ikke ble alvorlig skadet så spørs det om legen gidder å ta en blodprøve. Hvorfor skal du ha en blodprøve bortsett fra at du er nysgjerrig? Anonymous poster hash: aac30...901
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #15 Skrevet 11. august 2013 Det går ikke ann å være så dum å putte en pille du ikke vet hva inneholder i munn!? "Se her a, denne pilla bare ble kastet inn av vinduet mitt hihi. Lurer på hva den smaker hihi" *facepalm* Anonymous poster hash: 926fe...051
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Det kan ikke ha vært venninna di som tulla med deg? At hun tippet at du ville ta den, og at ingen kastet den inn vinduet? Hvorfor kaste en pille inn et vindu? Siden du tok den frivillig så kommer du neppe langt med politiet. Og er du i fin form nå så trenger du ikke en lege. Anonymous poster hash: aac30...901
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #17 Skrevet 12. august 2013 Det kan ikke ha vært venninna di som tulla med deg? At hun tippet at du ville ta den, og at ingen kastet den inn vinduet? Hvorfor kaste en pille inn et vindu? Siden du tok den frivillig så kommer du neppe langt med politiet. Og er du i fin form nå så trenger du ikke en lege. Anonymous poster hash: aac30...901 Nei, vi er ikke 14... selv om det kanskje høres sånn ut. Jeg vet da ikke hvorfor noen kastet den inn vinduet. Bor midt i Oslo så det kan være godt mulig. Jeg tenker ikke noe politi, er bare redd for at jeg kommer til å dø en gang... Anonymous poster hash: d235b...3d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå