Gå til innhold

Lilla pille?


Fremhevede innlegg

Skrevet

I går drakk jeg 1 flaske vin, og ble plutselig skikkelig dårlig. Jeg kastet opp og hele verden gikk rundt og rundt. Jeg er en vinelsker, og pleier vanligvis å drikke 2 vinflasker før jeg drar ut på byen. Jeg drakk ikke på tom mage, så jeg skjønte ikke hvorfor jeg plutselig ble så dårlig. Pleier aldri å bli dårlig.

Jeg hadde visst fått i meg en liten lilla pille tidligere på dagen. Jeg aner ikke hvor den kom fra. Er det noen som kan tenke seg hva det kan være? Kan det være allergipille? Jeg går også på antibiotika, så jeg er veldig klar over at det ikke var noe lurt i det hele tatt.

Hva bør jeg gjøre? Burde jeg gå til legen?



Anonymous poster hash: d235b...3d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har du fått i deg en pille uten å ane hvor den kom fra eller hva den inneholdt?

  • Liker 5
Skrevet

Hvilken form var det på den? Felleskatalogen har bilde av tablettene, så hvis du har noen alternativer kan du søke litt rundt der! :)

Skrevet

Hvordan har du fått i deg en pille uten å ane hvor den kom fra eller hva den inneholdt?

Det var en venninne som kom med den og sa at noen hadde kastet den inn vinduet. Jeg tenkte ikke noe over det, og skulle være morsom og ta den i munnen. Så klarte jeg å svelge den.

Hvilken form var det på den? Felleskatalogen har bilde av tablettene, så hvis du har noen alternativer kan du søke litt rundt der! :)

Den var ikke flat, men litt rund. oval tykkelse, og en rund form, liten og lilla

Anonymous poster hash: d235b...3d7

Skrevet

Det var en venninne som kom med den og sa at noen hadde kastet den inn vinduet. Jeg tenkte ikke noe over det, og skulle være morsom og ta den i munnen. Så klarte jeg å svelge den.

Anonymous poster hash: d235b...3d7

Smart.

  • Liker 1
Skrevet

Er det sånn at jeg burde gå til legen og sjekke det ut?

TS



Anonymous poster hash: d235b...3d7
Skrevet

Noen antibiotikakurer skal man ikke drikke alkohol..tror man må vente nesten 1døgn før man har svelgt siste tab. Dersom man drikker alkohol vil man oppleve den verste bakfylla noen sinne..deribllandt kaste opp..det har noe med stoff i tabl å gjøre...det samme som alkoholikere får for å klare å slutte å drikke!

  • Liker 1
Skrevet

Er det sånn at jeg burde gå til legen og sjekke det ut?

TS

Anonymous poster hash: d235b...3d7

Ja, det bør du, syns jeg.

Anonymous poster hash: a9b5a...63d

Skrevet

Hvis det er en pille med kort varighet så kommer du ingen vei med en lege undersøkelse. Og siden du ikke ble alvorlig skadet så spørs det om legen gidder å ta en blodprøve. Hvorfor skal du ha en blodprøve bortsett fra at du er nysgjerrig?



Anonymous poster hash: aac30...901
Skrevet

Det går ikke ann å være så dum å putte en pille du ikke vet hva inneholder i munn!?

"Se her a, denne pilla bare ble kastet inn av vinduet mitt hihi. Lurer på hva den smaker hihi"

*facepalm*



Anonymous poster hash: 926fe...051
Skrevet

Det kan ikke ha vært venninna di som tulla med deg? At hun tippet at du ville ta den, og at ingen kastet den inn vinduet? Hvorfor kaste en pille inn et vindu? Siden du tok den frivillig så kommer du neppe langt med politiet. Og er du i fin form nå så trenger du ikke en lege.



Anonymous poster hash: aac30...901
Skrevet

Det kan ikke ha vært venninna di som tulla med deg? At hun tippet at du ville ta den, og at ingen kastet den inn vinduet? Hvorfor kaste en pille inn et vindu? Siden du tok den frivillig så kommer du neppe langt med politiet. Og er du i fin form nå så trenger du ikke en lege.

Anonymous poster hash: aac30...901

Nei, vi er ikke 14... selv om det kanskje høres sånn ut. Jeg vet da ikke hvorfor noen kastet den inn vinduet. Bor midt i Oslo så det kan være godt mulig. Jeg tenker ikke noe politi, er bare redd for at jeg kommer til å dø en gang...

Anonymous poster hash: d235b...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...