Gå til innhold

Stor pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var heldigvis ikke jeg som skrev at alle kjønnsorgan er vakre :blomst:

Jeg aner ikke hva du skrev, det var du som sa at du følte deg truffet. :vetikke:

Syns du det er ok å skrive at kjønnslepper er ekle? Tenk om en jente med store kjønnslepper ser det å blir usikker ..

Anonymous poster hash: ff1ab...793

Nei.

Tenk om en gutt med stor penis ser denne tråden og blir usikker.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hva du skrev, det var du som sa at du følte deg truffet. :vetikke:

Nei.

Tenk om en gutt med stor penis ser denne tråden og blir usikker.

Nei jeg trodde du hintet til meg siden du nevnte ordet "disgusting"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg trodde du hintet til meg siden du nevnte ordet "disgusting"...

Jeg er ikke så glad i hinting. Hvis jeg hadde hatt noe ønske om å angripe deg personlig, ville det ikke vært noen tvil om at det var det jeg gjorde. Jeg hintet ikke engang til en bestemt tråd, og det andre ordet som ble brukt som eksempel ble skrevet av en AB.

Tilbake til tema: sikkert en size queens våte drøm, men ikke min preferanse.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass til den i en vanlig vagina? :overrasket:

Anonymous poster hash: ff1ab...793

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg hadde fått på meg trusene og buksa rimelig kjapt og tatt beina fatt! hjelpes Oo



Anonymous poster hash: 41b8f...6c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt jenter, det går an å ikke si at dette ikke er deres kopp te, uten å bli ufine og kalle kroppsdeler for æsj. Og å betvile at den kan brukes? Jeg har hatt en på den størrelsen, og det går helt fint, så lenge han er litt forsiktig og ikke støter med hele lengden, tykkelsen ser ut til å være innenfor normalen.



Anonymous poster hash: 6064c...0cb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt jenter, det går an å ikke si at dette ikke er deres kopp te, uten å bli ufine og kalle kroppsdeler for æsj. Og å betvile at den kan brukes? Jeg har hatt en på den størrelsen, og det går helt fint, så lenge han er litt forsiktig og ikke støter med hele lengden, tykkelsen ser ut til å være innenfor normalen. Anonymous poster hash: 6064c...0cb

Gjør det ikke vondt? Hvilke stillinger kan man bruke?

Anonymous poster hash: ff1ab...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke stillinger kan man bruke?

Anonymous poster hash: ff1ab...793

F.ex "etasjeseng"

Dvs at han ligger på rygg i underkøya, og hun sitter i lotusstilling i øverkøya.

Lang avstand mellom bordene i sengebunnen naturligvis. :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det ikke vondt? Hvilke stillinger kan man bruke?

Anonymous poster hash: ff1ab...793

Alle. Forutsatt at han behersker seg littegrann. Menn med stor kuk er som regel klar over at de er store, og er forsiktige, dersom de har et minimum av empati mellom øra. (Jeg har hatt mere vondt med mindre kuk, pga hensynsløs mann.)

Anonymous poster hash: 6064c...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var kjempefin jeg. Lurer forresten på om ikke det er litt vinkelen, barberinga og at den henger over trusekanten som gjør at den ser litt større ut enn den egentlig er.

Det er jo ikke verre enn at man ikke kjører hele greia inn da, vanskeligere å gjøre noe med når det er for lite av den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle. Forutsatt at han behersker seg littegrann. Menn med stor kuk er som regel klar over at de er store, og er forsiktige, dersom de har et minimum av empati mellom øra. (Jeg har hatt mere vondt med mindre kuk, pga hensynsløs mann.) Anonymous poster hash: 6064c...0cb

Men det må være umulig å ri? :klo:

Anonymous poster hash: ff1ab...793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vet hvilken tråd du sikter til å føler meg nok truffet gitt! Det blir nok LITT annerledes å kalle en ukjent mann på internett sin penis disgusting, enn sin kjære sin, syns du ikke Cathrine?

Jeg er hvertfall enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det plass til den i en vanlig vagina? :overrasket:Anonymous poster hash: ff1ab...793

Hva er en vanlig vagina? Det er like stor forskjell på dybden på vagina, som på lengden av peniser.

At den på bildet ikke er så tykk er et stort pluss. Selv er jeg dyp og trang, så mulig det hadde gått bra. Min manns er 22 cm, og han bunner ikke i meg.

Anonymous poster hash: 4fa33...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje han kan få jobb på et stuteri?

Tidligere i år datet jeg en fyr, og når vi endte opp i senga viste det seg at han var ENORM! Ikke fult så stor som han i bilde, men alikevel. Tydeligvis fikk han voldsom tennig av å stange meg så hardt i bunnen han bare kunne mens han holdt fast armene mine over hodet på meg. Det gjorde så vondt at jeg skrek. Jeg tryglet og ba han om å slutte men han ga seg ikke før blodet fløt ut av meg.

Er blitt skikkelig skeptisk til typer med store pikker etter det. Jeg har en ny type nå og han er ganske så enorm han og, men han er veldig forsiktig i begynnelsen, passer på å vame meg ordentlig og stanger ikke i bunnen med vilje så det går i grunnen veldig greit nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest screamqueen

Hadde jeg møtt på en sånn en er jeg ganske sikker på at jeg hadde tatt på meg klærne igjen og tuslet rolig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det må være umulig å ri? :klo:

Anonymous poster hash: ff1ab...793

Nei, men det krever litt mer lårmuskler av damen, siden man ikke kan slippe seg helt ned for å hvile. Men det er jo bare å ri til man ikke orker mer, og så bytte stilling. (En løsning er også at hun sitter høyere opp på kroppen hans, og rir han "vannrett".)

Anonymous poster hash: 6064c...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Fascinerende at enkelte tydeligvis synes det er helt greit å kalle en penis ekkel og disgusting, men går i spinn hvis de samme ordene blir brukt om kjønnslepper.

Word.

Forøvrig forventet jeg å se noe mye "verre" etter de smålige kommentarene å dømme. Klarer ikke å se hva som er ekkelt, fysj og æsj med den penisen. Sett bort ifra størrelsen ser den da helt normal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje han kan få jobb på et stuteri?

Tidligere i år datet jeg en fyr, og når vi endte opp i senga viste det seg at han var ENORM! Ikke fult så stor som han i bilde, men alikevel. Tydeligvis fikk han voldsom tennig av å stange meg så hardt i bunnen han bare kunne mens han holdt fast armene mine over hodet på meg. Det gjorde så vondt at jeg skrek. Jeg tryglet og ba han om å slutte men han ga seg ikke før blodet fløt ut av meg.

Er blitt skikkelig skeptisk til typer med store pikker etter det. Jeg har en ny type nå og han er ganske så enorm han og, men han er veldig forsiktig i begynnelsen, passer på å vame meg ordentlig og stanger ikke i bunnen med vilje så det går i grunnen veldig greit nå.

Det du beskriver her er et samleie som under veis blir til en voldtekt.

Det er selvsagt ikke greit.

Han skulle vært anmeldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...