Gå til innhold

Ting som skjer


Gjest prestekrage

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage

Ok, tar meg selv et godt tak i nakken. Nå skal jeg bli flinkere til å skrive dagbok... Har hatt mange forsøk tidligere, men tror jeg skal senke ambisjonene, før har jeg alltid hatt planer om å skrive ned alle tanker og meninger. Men nå er planene bare å skrive litt (helst) hver dag om hva som har skjedd akkurat den dagen...

Ettersom livet mitt nyss er snudd på hode, og jeg må begynne på "det nye livet", er det jo greit å prøve å henge med i svingene også....

Kom på, kanskje jeg skulle presantere meg også (kunne jo hende jeg fikk noen tilskuere i livet mitt)

Prestekrage er 26 år bostatt i den eneste byen på solkysten av Mjøsa. Ble nylig alenemamma for lillevill på 2 1/2 år... Har jobbet i forsikringsbransjen, men sluttet da kobinasjon alenemor- mye kveldsjobb og provisjonslønn er en vanskelig løsning. Starter studiet markedsøkonom BI- internett til høsten.

Elsker vennene mine og de gode samtalene over en kaffe eller et glass vin.

Ja ja, den som følger med vil sikkert bli bedre kjentr med meg etterhvert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prestekrage

Onsdag 21.4

Hjemmedag... Fikk den første overgangsstønaden i dag. Var ute med lillevill og lekte med ungene i gata. Ble antydning til krig mellom oss da vi skulle inn å spise middag, som endte med at hun sovnet...

Har sett Sabletann i steden for barnetv i dag. Er redd for at lillevill ikke vil legge seg til vanlig tid i dag ettersom hun sov nå i ettermiddag...

Prata med Hildur ett par ganger i dag. Veslevenn har mistet onkelen sin i deg. Litt usikkre omstendigheter. Hører vel mere seinere..

Prøver å se om vi skal finne på noe til lørdagen... Men regner med at jeg skal hjelpe BE med å flytte. Han kommer foresten sienere i kveld... Håper at jeg får tid til litt husarbeid innen det...

PS: ikke hørt om noe baby på "keiko" enda heller... Hadde jo termin i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny dagbok. Her kommer jeg nok til å følge med! Har jo fått med meg at du er i en helt ny livsituasjon nå. Nyt våren, sammen med lillevill! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...