AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Er det noen her som har gått fra å bruke korttidsvirkende Ritalin (der man tar flere tabletter ut over dagen) til å bruke kapsler man bare tar om morgenen? I så fall lurer jeg på om du erfarte noen endringer i forhold til bivirkninger i forbindelse med byttet. Var det noen bivirkninger du tidligere ikke hadde som dukket opp, eller noen du hadde før som kom tilbake en stund? Anonymous poster hash: efe5e...535
Yesterday Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Jeg merket ikke noen ny eller tilbakevennende bivirkninger når jeg byttet fra pille til kapsel. Men hadde gått i flere mnd på de 10 mg pillene før jeg begynte på 30 mg kapsel + 10 mg pille. Så bivirkningene jeg hadde i begynnelsen var alle borte, bortsett fra noen få som jeg aldri ble kvitt. Har sluttet foreløbig på Ritalin pga er gravid. Men når jeg gikk fra 4 styk piller på 10 mg til 30 mg kapsel + 10 mg pille (30 mg kl 8 og 10 mg kl 16). Så følte jeg at den 10 mg kl 16 ikke fungerte, som om at den kapselen varte lengre enn 8 timer og at pillen ble bortkastet, så jeg kuttet den ut og gikk bare på 30 mg kapsel. Det var nok, selv om jeg egentlig hadde gått på 40 mg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå