AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Hvorfor er det blitt slik at man nærmest er nødt til å være minst brisen for å få seg et lite seksuelt eventyr, f.eks. ONS? Må jo være mye bedre å være oppegående og edru og dermed vite hva man holder på med og også nyte det mye mer? Just saying.... Sex i fylla er temmelig oppskrytt og gir i hvertfall meg svært lite. Anonymous poster hash: 972d1...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 Det er for at man ikke skal skamme seg. Anonymous poster hash: d49be...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Det er for at man ikke skal skamme seg. Anonymous poster hash: d49be...d8b Et godt poeng, men trodde vi var kommet lengre i 2013 enn at det å ha sex fortsatt er skammelig..... Anonymous poster hash: 972d1...ea6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #4 Skrevet 11. august 2013 Et godt poeng, men trodde vi var kommet lengre i 2013 enn at det å ha sex fortsatt er skammelig..... Anonymous poster hash: 972d1...ea6 Tror du "the walk of shame" heter så fordi det er skammelig å GÅ hjem? Anonymous poster hash: d49be...d8b 1
Mann 42 Skrevet 11. august 2013 #5 Skrevet 11. august 2013 Det er vel fordi mange ONS er et utslag av dårlig dømmekraft i øyeblikket og sk "beer goggles" (som forøvrig er et begrep som har vitenskaplig støtte). 9 av 10 ONS ville ikke funnet sted om det ikke var for at man i øyeblikket hadde svekket kritisk sans og impulskontroll. Men edru sex er helt klart bedre enn fyllesex, på alle mulige måter. Så om man bare har ONS etter fuktige kvelder på byen, så snyter man helt klart seg selv. 5
Ms.Mx Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Som oftest, når jeg havner i senga med en mann, så har det vært i særs eller tildels beruset tilstand. Men han nye elskeren min har vi truffet hverandre helt edru, og det har vært helt topp!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 ganske enig med deg ts- fyllesex er såppass meningsløst for min del ihvertfall- spesielt fordi jeg blir altfor dritings og får null sexlyst- kombiner det med dårlig dømmekraft og en ukjent partner som ikke aner noe om hva man liker og motsatt så er det ganske håpløst- evt dagen derpåsex og evt treffes videre om det er en bra fyr/dame....da kan det bli greit- Anonymous poster hash: 76094...52b
sløyfe Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 Lettere å slippe seg litt løs med litt alkohol i blodet?
Ms.Mx Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Lettere å slippe seg litt løs med litt alkohol i blodet? Er nok det ja, men, det jeg har funnet ut er at hvis man må drikke alkohol for å gå til sengs med en annen person, da er man kanskje egentlig ikke helt klar for å ligge med personen?
Mann 42 Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Er nok det ja, men, det jeg har funnet ut er at hvis man må drikke alkohol for å gå til sengs med en annen person, da er man kanskje egentlig ikke helt klar for å ligge med personen? Det er vel ikke så mye "gå til sengs"-biten, men "våge å vise at man fins"-biten man fikser med alkohol. 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Et godt poeng, men trodde vi var kommet lengre i 2013 enn at det å ha sex fortsatt er skammelig.....Anonymous poster hash: 972d1...ea6 Ser ikke argumentet. Er det sånn at jo større årstall vi har, jo mindre skal vi skamme oss for? Noen typer skam er nødvendige. 2
Version 2.0 Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Fordi folk flest foretrekker det. Easy like that. Dersom du foretrekker å ha ONS edru, så er det et flust med menn som synes det er helt ok. Kjør på!
Version 2.0 Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Ser ikke argumentet. Er det sånn at jo større årstall vi har, jo mindre skal vi skamme oss for? Noen typer skam er nødvendige. Haha. Så utrolig enig. Hva er det med folk som bruker årstallene som argument?
MrSmith Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 (endret) Uansett ons, eller fast partner, har jeg best sex med litt promille i blodet. Sex er moro, ikke en intellektuell handling, går derfor godt sammen med ei flaske rødvin. Alt med måte selvsagt. Endret 14. august 2013 av MrSmith
amylee Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Om jeg og typen er alkoholpåvirket, har vi faktisk veldig bra sex! Også varer det så mye lengre. Vi blir vel kanskje litt tøffere i tryne begge to.
Gjest Kim Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Fordi folk er feige og ikke tør å stå for hva de gjør og at det på en eller annen måte har blitt greit å gjøre dustete ting i fylla, for så å skylde på rusen isteden for seg selv i etterkant..
amylee Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Fordi folk er feige og ikke tør å stå for hva de gjør og at det på en eller annen måte har blitt greit å gjøre dustete ting i fylla, for så å skylde på rusen isteden for seg selv i etterkant.. Om man er i et forhold, blir vel dette litt annerledes? Og om noen er litt sjenerte, er det jo lettere og flørte med noe innabords. Ser ikke helt det problemet. Skjønner selvfølgelig om du mener helt sørpe full og kommer med "husker så vidt noe jeg" dagen der på.
Bisous Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 Jeg kan også ha bedre sex med noe alkohol i blodet, rett og slett fordi jeg slapper mer av og i større grad tørr å utforske 1
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Haha. Så utrolig enig. Hva er det med folk som bruker årstallene som argument? OT: Er det et bilde av deg..? :D
Version 2.0 Skrevet 15. august 2013 #20 Skrevet 15. august 2013 OT: Er det et bilde av deg..? :D Nei. Men jeg har noenlunde lik stil! Og er mye penere :D 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå