Gå til innhold

Vil ha jentesex!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en hetro jente men vil prøve jente sex! Er ikke lesbisk altså.

Har lenge ønsket det men finner ingen eller det er litt vanskelig å finne noen som blir med på det.

Er jo ganske redd for å spørre noen og finner ingen lesbiske jenter...

Har dere noe forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjeivt utested, flørte med ei jente der?

Anonymous poster hash: 311aa...23c
Skrevet

Skjeivt utested, flørte med ei jente der?

Anonymous poster hash: 311aa...23c

Det er slemt. Og så lurer bifile på hvorfor lesbiske hater dem... -.-

Anonymous poster hash: 9f36a...0e4

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil gjerne treffe en mann og ha deilig guttesex!!!

Men jeg er ikke homo altså!! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Du har ikke en venninne/bekjent du kan utforske med da? :fnise:

Skrevet

Du finner ingen lesbiske? Har du prøvd gaysir.no? Der er det nok å velge å vrake i skulle en tro, mange der som kun er ute etter et senge eventyr, så vil tro du har svært gode muligheter for å finne ei villig dame der ;)

Lykke til, jentesex er bare såååå mye bedre enn sex med menn ;)

Anonymous poster hash: 75843...011
  • Liker 2
Skrevet

Som jeg alltid har trodd; de fleste kvinner er minst bifile, kanskje litt mer over mot lesbiske også.

Skrevet

Som jeg alltid har trodd; de fleste kvinner er minst bifile, kanskje litt mer over mot lesbiske også.

Jeg er det, iallefall. ;)

Anonymous poster hash: d6df6...94d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er det, iallefall. ;)

Anonymous poster hash: d6df6...94d

Bare kult det! Er det litt jeg også :fnise:

Skrevet

Hei.

Har lenge ønsket det men finner ingen eller det er litt vanskelig å finne noen som blir med på det.

Har dere noe forslag?

Mange foreslår nettsider/forum for homofile, men de ville jeg latt i fred. Hvor lei tror du ikke de er over folk som kommer bare for å få oppfylt fantasier?

Prøv heller f.eks cupido sine sider, hvor det henger alle slags folk. Du er nok ikke den eneste kvinnen med slike fantasier ;)

Anonymous poster hash: 9e9b5...058

• Liker 2
Skrevet

Kan serier som "Orange is the new black" påvirke flere jenter til å prøve jentesex?

Anonymous poster hash: 5cb55...6f4
Skrevet

Hei.

Har dere noe forslag?

Hmmm... du kan jo dra på en gaybar. MEN jeg ville vært veldig åpen om det med personen som muligens blir interessert i deg. Jeg personlig drar på gaybar fordi jeg faktisk vil finne en jente å bli kjæreste med, så jeg hadde blitt litt skuffet om en jente hadde flørtet med meg, og vi hadde sex, og så vil hun plutselig tilbake til å pule gutter.

Men det ville ikke skjedd med meg, da jeg vil bli kjent med noen før jeg hadde sex.

Du kan jo lete online. :) Det er nok mange som vil ha jentesex, men som ikke kjenner noen de kan spørre.

• Liker 1
Skrevet

Mange foreslår nettsider/forum for homofile, men de ville jeg latt i fred. Hvor lei tror du ikke de er over folk som kommer bare for å få oppfylt fantasier?

Prøv heller f.eks cupido sine sider, hvor det henger alle slags folk. Du er nok ikke den eneste kvinnen med slike fantasier ;)

Anonymous poster hash: 9e9b5...058

Takk! :blomst:​ Jeg har på flere nettsider understreket at jeg er lesbisk og bare interessert i kvinner, men menn kontakter meg HELE tiden... og det er ikke fordi de vil være venner. :snurt:

• Liker 2
Skrevet

Det er slemt. Og så lurer bifile på hvorfor lesbiske hater dem... -.-

Anonymous poster hash: 9f36a...0e4

Haha hvorfor egentlig. Blir dere forelsket i bifile og blir fornærmet når de holder på med en mann? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...