Gå til innhold

Jeg bevimte.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drakk is kald cola også svelga jeg gærnt.

Jeg svelga ikke vrangt men svelga luft eller så fikk jeg vondt i bryste av kulsyra i brusen.

Jeg lå besvimt i noen i sekunder.

Bør jeg ringe legevakta å fortelle dem det å høre hva de mener?

Jeg føler meg bra nå, eneste jeg har vondt i hue.



Anonymous poster hash: 70538...0ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

søkte på nette.

var forskning av lege som hadde funnet ut

att noen har problemer med svelgrefelksen, å brus kan være ett problem på grunn av luft boblene.

Noen som har hørt om det før?



Anonymous poster hash: 70538...0ef
Skrevet

Hvis det skjer igjen så bestill deg legetime, skjer det aldri igjen så var det helt sikkert tilfeldig og en lege vil ikke utrede noe som skjedde bare en gang så lenge du ikke holdt på å dø. Du bør ikke google slike ting, for man kan lett bli hypokonder da :)



Anonymous poster hash: eafef...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...