AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Jeg drakk is kald cola også svelga jeg gærnt. Jeg svelga ikke vrangt men svelga luft eller så fikk jeg vondt i bryste av kulsyra i brusen. Jeg lå besvimt i noen i sekunder. Bør jeg ringe legevakta å fortelle dem det å høre hva de mener? Jeg føler meg bra nå, eneste jeg har vondt i hue. Anonymous poster hash: 70538...0ef
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 søkte på nette. var forskning av lege som hadde funnet ut att noen har problemer med svelgrefelksen, å brus kan være ett problem på grunn av luft boblene. Noen som har hørt om det før? Anonymous poster hash: 70538...0ef
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #3 Skrevet 11. august 2013 Hvis det skjer igjen så bestill deg legetime, skjer det aldri igjen så var det helt sikkert tilfeldig og en lege vil ikke utrede noe som skjedde bare en gang så lenge du ikke holdt på å dø. Du bør ikke google slike ting, for man kan lett bli hypokonder da Anonymous poster hash: eafef...193
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå