AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Vi giftet oss for en måned siden og har ikke hatt bryllupsreise ennå. Mannen måtte reise med jobben en uke etter bryllupet og vi har ikke ennå "tatt av" Nå savner jeg ham noe voldsomt og har lyst til å ha en "heit" mottakelse når han kommer hjem! Han kommer hjem om en uke og jeg ønsker å overraske ham med noe unforgetable!! Trenger tips! Jeg er åpen for det meste.. Har kjøpt meg ny undertøy, nye leketøy, men sliter litt med å "bygge opp" et scenarium og hvordan jeg skal gå frem iom at jeg må hente ham på flyplassen og kan ikke bare vente på ham hjemme halvnaken, og stearinglys overalt.. Noe som gidder å hjelpe til? Anonymous poster hash: c45e2...a68
Gjest Ironically me Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Stopp et sted langs veien, og fyr han litt opp! Da trenger du ikke så mange lys etc når dere kommer hjem. 1
Gjest Ironically me Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 -også gratulerer på etterskudd! 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 takk for det! jaa.. det skal jeg gjøre vettu! jeg kan ha en kjole på og ingen truse... Flere? Anonymous poster hash: c45e2...a68
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Hmmm.. Hva med å bare slappe heeeelt av i stedet? Når han kommer hjem er han sikkert sliten av seg, og det må du klare å vise forståelse for, synes jeg. Det er det som vil bli satt størst pris på hvertfall, om det er noe du ønsker å "gjøre for ham". Også kan du jo heller stelle i stand noe greier dagen etter, når dere har fått uthvilt dere litt. Med en middag ute f.eks. Eller noe annet kjekt for den del. Noe utenom det vanlige gjerne. Og ikke tenk så mye på hvilke klær du går med. Det er ikke så veldig viktig for mange, så det går nok fint uansett. Nytt sexy undertøy kan jo være veldig fint i blant, men utover det må det jo heller ikke heller overdrives til det maksimale heller hver gang. Det tar ut luften av puten på en måte. Anonymous poster hash: 18636...595 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Å herre min! Så veldig kjedelig du var!! Han kan slappe av dagen etter Jeg håper du er over 60! :) TS Anonymous poster hash: c45e2...a68 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #7 Skrevet 11. august 2013 Såklart er jeg litt kjedlig. Er blitt en liten tørrpinne med årene.Anonymous poster hash: 18636...595
miramis Skrevet 11. august 2013 #8 Skrevet 11. august 2013 Kommer han hjem midt på dagen? Du kan jo kle deg i en sexy kjole, kjøre til resturant og pirre han under middagen (gå uten underdel, gjerne strømper og holder). 1
Alja Skrevet 11. august 2013 #9 Skrevet 11. august 2013 Å herre min! Så veldig kjedelig du var!! Han kan slappe av dagen etter Jeg håper du er over 60! :) TS Anonymous poster hash: c45e2...a68 Neimen, det var da veldig for et svar til en bruker som prøver å komme med tips.. 2
Trønderberte Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Å herre min! Så veldig kjedelig du var!! Han kan slappe av dagen etter Jeg håper du er over 60! :) TSAnonymous poster hash: c45e2...a68 Helt enig, slappe av kan han gjøre siden. Skal du hente han eller kommer han hjem selv? Kommer han hjem selv kan du jo stæche opp med lys og div og ha på deg noe sexy (som du sa- kjole minus truse) gjøre det på kjøkkenbordet eller sofaen (ikke senga.. Standard) husk å lås døra! :-p Kan jo ha en middag klar i bakhånd. Man blir alltid så mett etter middagen att sexen blir så slooooow. Lykke til, å gratulerer med giftemål :-) 1
Hottrio Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Ta på et litt trangt skjørt, trenger ikke være helt kort kort men litt ettersittende er sexy! Gjerne i skinn. Og en topp/bluse som fremhever brystene og viser litt kløft. Og doll deg opp litt ellers, da blir det reaksjon skal du se
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 Hmmm.. Hvis det tenner så sinnsykt. F.eks, en kort stram minikjole, hvor en ser tangaen gjennom. Eller gjennom et innstilsittende skjørt, av gjerne skinn. Hvis det er så digg.. Tenner du på deg selv og da, når du går med det ? Og ser deg i speilet ? Anonymous poster hash: 18636...595
Cannavaro Skrevet 12. august 2013 #13 Skrevet 12. august 2013 Han trenger kun dine hender etter at du har hentet ham på flyplassen : -du serverer et godt måltid (keep it simple and tasty) -du gir ham en god erotisk massasje, da merker du straks om han er med på leken i hvilken rekkefølge bestemmer du, og det merker du kanskje underveis...... 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Takk for alle svar!!! Hyggelig! Helt enig, slappe av kan han gjøre siden. Skal du hente han eller kommer han hjem selv? Kommer han hjem selv kan du jo stæche opp med lys og div og ha på deg noe sexy (som du sa- kjole minus truse) gjøre det på kjøkkenbordet eller sofaen (ikke senga.. Standard) husk å lås døra! :-p Kan jo ha en middag klar i bakhånd. Man blir alltid så mett etter middagen att sexen blir så slooooow. Lykke til, å gratulerer med giftemål :-) Jeg skal hente ham, så det blir vanskelig å stæche hjemme... Bra... skal lage en middag, takk! og kan jo ha sex før middagen Tusen takk! Det føles veldig deilig å være gifte med ham! Neimen, det var da veldig for et svar til en bruker som prøver å komme med tips.. Men herre.. Det var mening å være slem! Det er jo bakdelen av å skrive istedenfor å snakke.. man forstå det ofte på den verste mulige måten. Og du kom vel hit bare for å kritisere mine svar? Takk for innspill allikevel! Kommer han hjem midt på dagen? Du kan jo kle deg i en sexy kjole, kjøre til resturant og pirre han under middagen (gå uten underdel, gjerne strømper og holder). Han kommer hjem sent, så det passer ikke helt med restaurant.. Men jeg skal hente ham på flyplassen så jeg kan pirre ham på vei hjem Tusen takk for svaret Ta på et litt trangt skjørt, trenger ikke være helt kort kort men litt ettersittende er sexy! Gjerne i skinn. Og en topp/bluse som fremhever brystene og viser litt kløft. Og doll deg opp litt ellers, da blir det reaksjon skal du se Jeg har ikke noe i skinn dessverre, men skla prøve å finne et fint antrekk ja!! thanx Anonymous poster hash: c45e2...a68 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Han trenger kun dine hender etter at du har hentet ham på flyplassen : -du serverer et godt måltid (keep it simple and tasty) -du gir ham en god erotisk massasje, da merker du straks om han er med på leken i hvilken rekkefølge bestemmer du, og det merker du kanskje underveis...... Niceee! and so i will be! Thanx Hmmm.. Hvis det tenner så sinnsykt. F.eks, en kort stram minikjole, hvor en ser tangaen gjennom. Eller gjennom et innstilsittende skjørt, av gjerne skinn. Hvis det er så digg.. Tenner du på deg selv og da, når du går med det ? Og ser deg i speilet ? Anonymous poster hash: 18636...595 ????? skjønte ikke mye her.. TS Anonymous poster hash: c45e2...a68
Gjest Ironically me Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 Hente med bil, ja. Så bra at dere ikke skal rekke noe! Mistet utenlands ferga en gang på grunn av det tullet der -lykke til
MrSmith Skrevet 15. august 2013 #17 Skrevet 15. august 2013 Bruk selvutløser og ta massevis av stilfulle og perverse nakenbilder av deg selv, skriv de ut og tapetser soverommet med disse, sett ut stearinlys som er klare til han kommer hjem. La leketøy ligge å slenge på nattbordet. Når han kommer hjem leder du han inn i dusjen og vasker og steller med han og lover han massasje etterpå. Tenn lysene i soverommet og lei han til sengen, la han vente mens du skifter til et hot massasjeantrekk. Kanskje noe av dette passer, aner ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #18 Skrevet 15. august 2013 Hørtes bra ut det MrSmith! litt av hvert skal det prøves! Anonymous poster hash: c45e2...a68
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå