Gå til innhold

Grønn te

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smakte en utrolig god smoothie på The Smoothie Factory ved Ica på Vinderen. Asian Dream heter den, og ingrediensene er grønn te, frossen mango, mangojuice, isbiter og frossen yoghurt. Har lyst til å prøve meg på denne selv, men lurer på hvordan type te jeg skal bruke. Hvordan grønn te vil egne seg i en smoothie? Har søkt litt rundt og sett at det er noe som heter grønn te Matcha som er veldig sunn og egner seg til bruk i f.eks. iskrem, smoothie og annen mat.

Hva tror dere vil fungere best? Og hvor får jeg kjøpt grønn te Matcho i Oslo og hva er prisen på det? :)

Anonymous poster hash: b769c...768
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her

Mener grønn te MatchA, ikke matcho!

Anonymous poster hash: b769c...768
Skrevet

Black Cat i Grensen har hatt matcha, i hvert fall. Lenken er til nettbutikken, men jeg har sett det i den fysiske butikken. Du MÅ ikke ha matcha, men det er et pulver og lett å bruke i smoothies og baking og sånt.

Du må ta de "helsefremmende egenskapene" med en klype salt. Det er ganske mange interessante studier av slike gode egenskaper i både grønn, svart og hvit te, men det er lite som er bekreftet. Generelt er te sunt og bra hvis man ikke lesser på med sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...