Gå til innhold

Seksualiserte småjenter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ei i min datters klasse, de begynner i 5. Hun er en skikkelig "primadonna". Går med sort sminke rundt øynene, røde lepper, bomull i bhen og korte ankelstøvletter med 7-8 cm hel som er minst 2 nr for store. De finnes vel neppe i str 33-34... Tragisk å se på. Ingen andre jenter i den klassen går slik. Lurer på hvor foreldrene er! Stakkars de stille og rolige og forsiktige jentene om noen år når denbe usmakelige primadonnaen får noen år mer på baken. Synes allerede hun oppfører seg som en usmakelig troll-jente. En bitch rett og slett. Ikke anbet enn tragisk. Den dagen hun blir vildtatt som 15-åring får hun ikke min sympati for å si det slik.Anonymous poster hash: 123b5...d53

?????!!!!!.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ei i min datters klasse, de begynner i 5. Hun er en skikkelig "primadonna". Går med sort sminke rundt øynene, røde lepper, bomull i bhen og korte ankelstøvletter med 7-8 cm hel som er minst 2 nr for store. De finnes vel neppe i str 33-34... Tragisk å se på. Ingen andre jenter i den klassen går slik. Lurer på hvor foreldrene er! Stakkars de stille og rolige og forsiktige jentene om noen år når denbe usmakelige primadonnaen får noen år mer på baken. Synes allerede hun oppfører seg som en usmakelig troll-jente. En bitch rett og slett. Ikke anbet enn tragisk. Den dagen hun blir vildtatt som 15-åring får hun ikke min sympati for å si det slik.Anonymous poster hash: 123b5...d53

?????!!!!!.....

Nope... Om jentas foreldre osyns D er greit og jenta vil være pen så er det ok.. At TS finner det utfordrene får være opp til henne.. Noen liker den klesstilen, det er derfor de klærne finnes. Og syns jenta det er tøffe klær HUN føler seg vel i har TS den fordømte plikten til å HOLDE KJEFT, for det er TS som har et problem, ikke jenta... Et barn skal kunne gå splitter naken uten at voksne skal føle sexuell spenning...[/

Enig.. Er vel de voksne som direkte tenker på noe sexuellt når barn går lettkledd det er noe galt med, ikke barna som går lettkledd. ??

Gjest BettyBoop
Skrevet

Nope... Om jentas foreldre osyns D er greit og jenta vil være pen så er det ok.. At TS finner det utfordrene får være opp til henne.. Noen liker den klesstilen, det er derfor de klærne finnes. Og syns jenta det er tøffe klær HUN føler seg vel i har TS den fordømte plikten til å HOLDE KJEFT, for det er TS som har et problem, ikke jenta... Et barn skal kunne gå splitter naken uten at voksne skal føle sexuell spenning...

hun er 8 år!!!
Skrevet

hun er 8 år!!!

Fortsatt et barn. Fortsatt for ung til å holdes ansvarlig for om voksne tenker seksuelt om henne.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Og for ung til å kle seg som en vokse n. Ikke hennes feil. Når en så liten unge blir kledd opp slik tenker jeg at foreldrene ser på henne på feil måte og tenker i gata seksuelle overgrep

• Liker 1
Skrevet

Man kan jo ikke gjøre noe med andre foreldres grensesetting. Hun får lov - de om det.

Det eneste man kan gjøre er å lære barna skikkelig oppførsel. Og lære de å være trygg på seg selv, selv om man kanskje er av den strenge oppdrageren.

Jeg har selv jenter på 10 og 8 år. De kler seg som barn, leker som barn og oppfører seg som barn fordi de er det. Jeg glemmer aldri at det er det de er. Ergo er sminke og utfordrende klær utelukket.

Anonymous poster hash: f0fc3...dc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...