Gå til innhold

Er det flere rom inne i skjeden?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg setter inn tamponger, så går den som regel rett opp i skjeden. Men noen ganger så går den liksom inn i en annen gang, slik at den blir stående skeivt. Jeg trodde det var bare et rom inni der, men er det flere?

Anonymous poster hash: ab76b...b78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal vanligvis være kun ett rom, men det finnes noen som har dobbelt av alt. Dette bør du få undersøkt hos lege, og hvorfor kjenner du ikke oppi selv med hendene?

not_easy_to_detect_double_v.jpg

Anonymous poster hash: b0bc3...885
Skrevet

Det skal vanligvis være kun ett rom, men det finnes noen som har dobbelt av alt. Dette bør du få undersøkt hos lege, og hvorfor kjenner du ikke oppi selv med hendene?

not_easy_to_detect_double_v.jpg

Anonymous poster hash: b0bc3...885

Shit, her lærte jeg noe nytt! Lurt å følge med på KG ;)

Gjest Riskjeks
Skrevet

Når jeg setter inn tamponger, så går den som regel rett opp i skjeden. Men noen ganger så går den liksom inn i en annen gang, slik at den blir stående skeivt. Jeg trodde det var bare et rom inni der, men er det flere?

Anonymous poster hash: ab76b...b78

Innerst i skjeden er livmorhalsen, som er en "tapp" som liksom stikker nedover i i skjeden, litt varierende i lengde. Man kan kjenne rundt den/på hver side av den (i alle fall kan jeg det). Så sannsynligvis er det slik at du har plassert tampongen på forskjellige sider av livmorhalsen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har treroms.

Anonymous poster hash: 7bcf0...7c2
  • Liker 3
Skrevet

Livmortappen kan også flytte på seg, altså lenger ned og lenger opp. Som regel er den helt lik plassert under hver mensen, men kanskje den flytter litt på seg.

Anonymous poster hash: d65a7...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...