AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Når jeg setter inn tamponger, så går den som regel rett opp i skjeden. Men noen ganger så går den liksom inn i en annen gang, slik at den blir stående skeivt. Jeg trodde det var bare et rom inni der, men er det flere? Anonymous poster hash: ab76b...b78
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Det skal vanligvis være kun ett rom, men det finnes noen som har dobbelt av alt. Dette bør du få undersøkt hos lege, og hvorfor kjenner du ikke oppi selv med hendene? Anonymous poster hash: b0bc3...885
Tibbie Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Det skal vanligvis være kun ett rom, men det finnes noen som har dobbelt av alt. Dette bør du få undersøkt hos lege, og hvorfor kjenner du ikke oppi selv med hendene? Anonymous poster hash: b0bc3...885 Shit, her lærte jeg noe nytt! Lurt å følge med på KG
Gjest Riskjeks Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Når jeg setter inn tamponger, så går den som regel rett opp i skjeden. Men noen ganger så går den liksom inn i en annen gang, slik at den blir stående skeivt. Jeg trodde det var bare et rom inni der, men er det flere? Anonymous poster hash: ab76b...b78 Innerst i skjeden er livmorhalsen, som er en "tapp" som liksom stikker nedover i i skjeden, litt varierende i lengde. Man kan kjenne rundt den/på hver side av den (i alle fall kan jeg det). Så sannsynligvis er det slik at du har plassert tampongen på forskjellige sider av livmorhalsen. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Jeg har treroms. Anonymous poster hash: 7bcf0...7c2 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Livmortappen kan også flytte på seg, altså lenger ned og lenger opp. Som regel er den helt lik plassert under hver mensen, men kanskje den flytter litt på seg. Anonymous poster hash: d65a7...ba5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå