Gå til innhold

Komfortable, pene pumps til kontorjobb?


Bolus

Anbefalte innlegg

Hei!

Har dere noen forslag til komfortable svarte pumps til kontorjobb? Det virker som at med en gang "komfor" kommer inn i bilde, så må skoene se ut som om du er ei gammal røy..

Det er jo en fordel om skoene har tykk hel og lave...men de kan vel ellers se rimelig stilfulle og pene ut (kombinert med dressbukse eller pencil skjørt)???

Noen som kan hjelpe meg? Har ikke lyst å gå med flate ballerinasko som du får vondt i føttene av i løpet av en dag, eller høye pumps med tynne hæler!

Hilsen kontordama (alder: 28) :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke akkurat pumps, men sko med kilehel er vanligvis komfortabel å gå med.

Ellers likte jeg skoene AB linket. Om du kler deg rett vil de ikke se "kjærring" ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg synes at sorte, enkle pumps alltid ser kjerring ut. Jeg vet at jeg er veldig alene om dette synet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Disse så fine ut! Ser at det er litt platå foran. Hvor høye blir de hvis du trekker fra "platå -høyden"? :blomst:

Jeg har ikke mulighet til å måte akkurat nå, for er på ferie. (og hvordan måler man sånt egentlig?) Men jeg syns ikke de er ubehagelig høye, og jeg har null erfaring med å gå på høye heler (dette er de første høyhælte skoene jeg har, utenom bunadsko).

Anonymous poster hash: 42559...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er at skoene er av god kvalitet og i ekte skinn, da blir de som regel alltid komfortable når du har gått de inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Paul Green har fått priser og utmerkelser for sin gåkomfort.

Her har jeg plukket et par helt, helt enkle pumps med 6,5 cm hælhøyde.

Hele utvalget i pumps finnes her, - og det er 'noe' å velge i.

De jeg tok ut som eksempel kan garantert puttes i kategorien 'kjerringsko', men det var det noen som mente om mine nude Paul Green også.

Jeg bruker 'kjerringskoene' mine i raskt trav i store kontorbygg uten å være ødelagt i bena når jeg kommer hjem om dagen.

Det gir vel et lite inntrykk av hvor dyktige de er når de designer skoene for gåkomfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter det samme. Var innom Ecco-sko, men de hadde visst ikke sorte pumps! Synes det var veldig rart! Har kjøpt høyhelte sandaler fra Ecco før som har vært utrolig gode å gå i.

Anonymous poster hash: ce619...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg leter etter det samme. Var innom Ecco-sko, men de hadde visst ikke sorte pumps! Synes det var veldig rart! Har kjøpt høyhelte sandaler fra Ecco før som har vært utrolig gode å gå i.

Anonymous poster hash: ce619...308

Ecco lager gode sko ja :)

Om din forhandler ikke har sorte så kan du, siden du kjenner Ecco og vet hvilken størrelse du skal ha, kjøpe dem på nettet.

Jeg ser ganske tydelig at det har sorte pumps.

Her er et semsket eksempel med 5 cm hæl. Prisen er også trivelig nå.

Og det er flere å velge mellom.

Edit: Helt enig med Leo.

Gabor er meget gode, og også meget pene sko.

Og da mangler vi bare Enzo-Poli.

Lenke til høstens utvalg av pumps her.

Modellene er tilgjengelig i flere farver enn bare den ene farven som vises i oversikten.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...