Gå til innhold

Bleke rumpehullet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rumpehullet mitt ser møkkete ut, er det vanlig? Er brunt rundt uansett hvor masse jeg vasker. Er det noe man kan kjøpe for å bleke det, evnt fjerne det?

Anonymous poster hash: 72acb...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vanlig. Tror du bør lese deg opp på hvor farlig det er å bleke rumpehullet og se om det er verdt det.

Og dessuten: hvor mange er det som glaner inn i rumpehullet ditt?



Anonymous poster hash: 77635...e75
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne kaviarstjerna? Anonymous poster hash: 54f72...081

? Sjønner desverre ikke hva du mener?

Anonymous poster hash: 72acb...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanlig. Tror du bør lese deg opp på hvor farlig det er å bleke rumpehullet og se om det er verdt det. Og dessuten: hvor mange er det som glaner inn i rumpehullet ditt? Anonymous poster hash: 77635...e75

Okei, trodde ikke det var vanlig.

Tenkte derfor at mannen ikke syns noe om det. Og jeg vil jo se best mulig ut når vi har sex.

Anonymous poster hash: 72acb...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva kan skje om man bleker rumpehullet som er farlig?

Gynecologists and dermatologists agree that anal bleaching is far from a no-risk procedure, which is why it’s not a smart idea to get it done by non-MDs in a spa, no matter how nice and clean the place looks. “There have been a few reports of burning, irritation, and even scarring from this practice,” Dr. Wider explained.

And New York City dermatologist Doris Day, MD, said that bleaching can do more harm than good. The potential problems include strictures, which make the opening smaller and bowel movements difficult, and tears in the anal canal. “And if the spa isn’t clean, you are at risk of getting herpes in the area or a bacterial infection,” Dr. Day adds.

And though Dr. Day’s office offers the treatment, she says that even when done by a doctor, you still run a slight risk of burns or scarring. Plus, the bleaching doesn’t always net you the desired result. “It’s not the most gratifying treatment,” she explains. “The darker pigmentation will always come back so it’s not permanent. And there’s also a chance of total depigmentation [ie, it would be totally white, rather than matching your skin color] or in some cases, because of how one’s skin reacts to the bleach, a darkening of the area.”

So yes, it’s possible to have your naughty bits lightened and not experience health problems. But the, er, bottom line is that it’s not worth the risk. MDs agree that the safest bet is to just keep the bleach away from your booty. And honestly, we’re more than happy to follow those doctor’s orders.

Blant annet.

Anonymous poster hash: 77635...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blekemiddel har ikke noe inni der å gjøre spør du meg



Anonymous poster hash: 9daa8...bad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævhølet ditt ser ut som tuten på kaviartuben

Anonymous poster hash: 54f72...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg noen gang kommer til å si "Rompehullet ditt har en fin farge, har det alltid vært sånn eller har du bleket det?".....

Jeg håper jeg aldri finner på å si noe slikt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med verden, lurer jeg på.

Så lenge du kan trykke ut dritt og eventuelt motta en pikk en gang iblant, spiller det da ingen rolle om det er litt brunt. Og nei, det er ikke nødvendigvis møkkete.



Anonymous poster hash: 7611e...801
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett baki der selv, aldri syntes at det ser møkkete eller urenslig ut baki der ha ha. Ikke fått noen klager fra mannen heller ! Ville nok aldri bleket noe som helst på kroppen min nei, for stor risk, for noe som ikke plager meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bleke rumpehullet for at det skal se fint ut for mannen min? NEI! Han får ta meg som jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som overrasker (skremmer) meg mest med denne tråden er at noen i det hele tatt går til det skritt å sjekke fargen på sitt eget rumpehull.

Endret av Hapa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som overrasker (skremmer) meg mest med denne tråden er at noen faktisk gjør alskens gymnastiske øvelser for å sjekke fargen på sitt eget rumpehull....

Slapp av, det ta'kke sååå lang tid å trene seg opp til!

Eventuelt er det bare å bruke et speil, men whatever floats your boat.

Anonymous poster hash: 7611e...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, det ta'kke sååå lang tid å trene seg opp til!

Eventuelt er det bare å bruke et speil, men whatever floats your boat.

Anonymous poster hash: 7611e...801

Jeg tror ikke du helt skjønte hva som stod i det innlegget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpehullet mitt ser møkkete ut, er det vanlig? Er brunt rundt uansett hvor masse jeg vasker. Er det noe man kan kjøpe for å bleke det, evnt fjerne det?

Anonymous poster hash: 72acb...7ef

Hva skal du drite med da...? Utlagt tarm? :lete:

Anonymous poster hash: deb63...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...