Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal visst Vesla og jeg på tur, ho har pakka sekken, kledd på seg og tatt fram brød til endene så jeg får vel gå

Skrevet

Den som mener at vi her i Norge må slutte eller begrense utslipp bør ta seg en tur til en by i Kina. Det er mange å velge mellom. Det er i land som Kina at det monner. For all del: Vi må gjerne gjøre Norge renere, men det spiller ingen rolle om det er bare vi som gjør det.

Skrevet

Hvorfor ikke overraske din kjære med en romantisk film til Valentines

Skrevet

!!!!! Tyvärr har det inte varit möjligt att ta med din 'PhonePac-order' i provisionsberäkningen. !!!!!

Skrevet

Det har jeg aldri blitt, - han er perfekt!!

Skrevet

Noe av det tror jeg bunner i at "den nye" identifiserer seg så til de grader med partneren. H*n overtar og forsterker alle de negative følelsene vedk har overfor sin x. H*n blir på en måte mer katolsk enn paven. I stedenfor å holde seg unna en evt. konflikt mellom mor og far, forsterker den nye konflikten ved å kun se den ene siden og kanskje også gå aktivt inn med sine krav.

Kanskje er det også at - særlig i begynnelsen - er man så forelsket at man overhode ikke kan se at ens utvalgte har noen feil. Dermed skjønner man ikke hvordan noen kunne forlatt h*n, og da må det jo være x-en som er fæl....

Gjest Moonshadow
Skrevet

IKM/ikke-mens - forventet mens-dato, som vi selvsagt ikke håper vil komme

Skrevet

Jeg klarte ikke roe ham ned i telefonen..

:o HÆ???

Gjest Human Being
Skrevet

si det første ord du kommer på og la neste bruker si det som han først kommer på etter å ha lest dette ordet ditt... jeg starter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...