Gå til innhold

Vokse/shave armer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Vokser/shaver dere armene?

Anonymous poster hash: d3de1...f3e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer dem, fordi jeg hadde veldig mye og lange hår på armene. De var lyse, men jeg syntes det var flaut. Har gjort det i noen år nå, og det fungerer fint. Må ikke barbere dem ofte(kanskje hver 1,5.-2. uke), og hårene som vokser ut igjen er bare litt stivere enn hva de var naturlig. Har heller fått mindre hår enn mer etter at jeg begynte.

Varer sikkert lenger å vokse dem, men jeg synes barbering fungerer fint. :)

Anonymous poster hash: 017ad...f00
Skrevet

Nei. Får tåle litt hår der. Holder med legger, armhuler og musa for min del....

Skrevet

TS her.

Jeg har aldri gjort det, men jeg føler at hårene der har blitt en del mye lenger. Spesielt på siden av armen (fra kroppen, ikke mot). Lurer på om jeg kanskje skal prøve å vokse snart.

Vokser/shaver dere lårene også? Eller bare leggene?

Anonymous poster hash: d3de1...f3e
Skrevet

Armene lar jeg være, men tar armhulene, legger og lår :)

Noe som er litt "ekkelt" er at jeg har fått mørke r på magen. Kom da jeg var gravid, har ikke forsvunnet. Lurer på om jeg skal vokse det vekk, men litt usikker siden jeg tar sprøyter i magen to ganger daglig.

Anonymous poster hash: baa1a...64b

Skrevet

Jeg vokser armene en gang iblandt. Ikke noe jeg føler jeg må, men syns det er deilig, de blir så sinnsykt myke :P

Når hårene kommer ut igjen er de like tynne som før jeg vokset og det blir aldri stubber som ved barbering.

Hadde aaaaldri turt å shave armene, da lar jeg de heller være, vil ikke ha sjeggstubber på armene

Skrevet (endret)

Uhm nei, jeg vil ikke bli helt hysterisk med hårfjerning litt hår er naturlig (mener jeg altså). Fjerner under armene, leggene og bikini linjen :)

EDIT: og overleppen! Jeg er brunette så du ser de godt der hos meg.

Endret av Nikee
Skrevet

Virker som om det er utrolig mange som barberer seg på armene, men jeg skjønner ikke hvorfor.. Det er jo helt naturlig å ha hår der. Jeg har selv mye hår på armene, men det kunne aldri falt meg inn å barbere de bort altså, det er jo bare myke dunhår. For meg er det helt naturlig at også jenter/kvinner har hår på armene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg barberer armene, mest fordi jeg syntes det er finere uten hår, og de blir så myke:)

Anonymous poster hash: 86444...3a9

Skrevet

Mine armhår er ikke så veldig lange men veldig mørke, så jeg bruker hårfjerningskrem. Av en el annen grunn så syns jeg at det er ekkelt å skulle barbere meg der :P

Anonymous poster hash: 4bc21...fd9
Skrevet

Har aldri møtt andre enn innvandrerjenter som gjør dette, pakistanere osv.

Blonde, norske kvinner trenger vel ikke barbere ARMENE?

Anonymous poster hash: 5d2c1...1de
Skrevet

Har prøvd for å prøve å se hvordan det så ut. Tror jeg gjør det igjen når jeg har trent litt mer :-)

Skrevet

Ja men ikke like ofte som leggene. Det er ikke så viktig, men jeg gjør det etter å ha sett andre sine armhår i sollys, på bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...