Gå til innhold

Hvorfor gidder folk betale for VG+?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor VG tar seg betalt for noen artikler på nettavisen. Er det seriøst noen som gidder å betale for dette?

Anonymous poster hash: a27ef...2f0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor VG tar seg betalt for noen artikler på nettavisen. Er det seriøst noen som gidder å betale for dette?

Nei.

Anonymous poster hash: be3af...7a1

• Liker 1
Skrevet

Om man har appen på iPad kan man lese de gratis etter noen dager uansett.. Så unødvendig å betale

Anonymous poster hash: 41f9b...579

• Liker 1
Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Kunne aldri falt meg inn

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er noen, ellers ville de lagt ned tjenesten umiddelbart.

Hvorfor? Noen har jo en del penger, slik at det det koster er en dråpe i havet.

Anonymous poster hash: 946bf...cb7

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er noen, ellers ville de lagt ned tjenesten umiddelbart.

Hvorfor? Noen har jo en del penger, slik at det det koster er en dråpe i havet.

Anonymous poster hash: 946bf...cb7

Jeg trodde hele poenget med nettaviser er at folk skal lese artiklene som skrives, men dersom det kun er noen få som orker å betale for noen dårlige artikler, så er hele poenget borte.

Anonymous poster hash: 6ffa3...2e2

• Liker 1
Skrevet

Folk betaler 15000 for ei veske, hvorfor ikke kaste penga i glomma? Og betale for vg+ er like smart.

Anonymous poster hash: b3e7d...073

Skrevet

Jeg trodde hele poenget med nettaviser er at folk skal lese artiklene som skrives, men dersom det kun er noen få som orker å betale for noen dårlige artikler, så er hele poenget borte.

Anonymous poster hash: 6ffa3...2e2

Artiklene de tar seg betalt for er stort sett ganske gode. Men det er innhold som ofte hører hjemme i papiravisen heller enn på nettavisen.

Det sagt så er jeg helt enig med de fleste her. Betalingsversjonene er noe tull, og måten de stadigvekk skal lure meg til å klikke på linkene gir meg en total avsmak på hele avisen. Det gjelder både DB, VG og Aftenposten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...