Gå til innhold

Hurra for Adriane, Tallulah og Frk.Lakrispipe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Selv om de allerede giftet seg tidligere i uken, så håper jeg Adriane og herr Adriane får en fantastisk bryllupsfest i dag.

Håper også Tallulah får en utrolig bryllupsdag.

Gratulerer så mye til Frk.Lakrispipe også.

Hurra for alle sammen!

Endret av CathFoto
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! Gratulerer så mye! Lykke til! :-)

Skrevet

Varme gratulasjoner fra meg også! Håper dere får en flott dag😀

Skrevet

Gratulerer sååå mye!! Håper dagen blir super!!!

Skrevet

Lykke til alle sammen! Og Gratulerer så mye på den store dagen!

Selv skal mannen og jeg feire 1 års bryllupsdag. En dag for tidlig...

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Lykke til alle sammen! Og Gratulerer så mye på den store dagen!

Det har gått fort, husker jo snakk om bryllupet, og ikke minst kjolen din i fjor.
Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
  • Liker 1
Skrevet

Det har gått fort, husker jo snakk om bryllupet, og ikke minst kjolen din i fjor.

Ja den kjolen... Den henger i skapet. Er litt trist at jeg ikke skal gå med den igjen:(

Skrevet

Gratulerer med gårsdagen alle sammen!

Gjest Adriane
Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener! :jepp:

Hadde to fantastiske dager, hvor det aller meste klaffet og vi bare smilte fra morgen til kveld :rodmer:

Skrevet

Tusen takk for koselige hilsener! :jepp:

Hadde to fantastiske dager, hvor det aller meste klaffet og vi bare smilte fra morgen til kveld :rodmer:

Vi vil høre!!

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Vi vil høre!!

:) Det skal dere få, men jeg må bare få tid til å sette meg ned og skrive alt sammen først ;) Men det kommer altså, bare ha litt tålmodighet med meg :fnise:

• Liker 2
Gjest Adriane
Skrevet

Gratulerer så mye med vel overstått 1 års bryllupsdag! :)

Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Så, damer! :) Jeg har lovt dere en liten rapport, og her kommer den. Jeg kommer ikke til å gå i kjempedetaljer, tror jeg, men litt mer sånn oppsummering av dagene våre :)

Vielsesdagen:
Vi bodde på bryllupssuite på Royal Christiania Hotell. Helt fantastisk rom, flott hotell, flott beliggenhet og fantastisk service! Makeup-artisten kom til meg på morgenen og fikset sminke og hår. Forloveren min kom også og var sammen med oss. Vi hadde god tid, men plutselig hadde klokka flydd litt fra oss, og det ble en del stress da kjoler skulle på osv. Kom oss ned til den ventende drosjen litt på overtid, men fremdeles med god tid ifht når vielsen skulle starte. Kom til lokasjonen i god tid, og der ventet fotografen på oss. Hun tok litt bilder av brudepiken og meg mens vi ventet på at klokka skulle slå slaget. Da musikken hadde startet, og brudepiken og jeg skulle begynne å gå opp midtgangen, kjente jeg at jeg ble helt overveldet av følelser. Det føltes som jeg skulle bryte sammen i tårer, men jeg klarte å kjempe de tilbake, og etterpå smilte jeg bare absolutt hele dagen :ler:

Vielsen var flott, enkel, personlig og nydelig. Viglseren fra HEF var svært dyktig. Da utgangsmusikken satte igang, forsto jeg ingenting, for jeg syns alt hadde gått så utrolig fort :fnise: Men da var det bare å gå hånd i hånd med min ektemann ned midtgangen igjen, motta gratulasjoner, drikke musserende og mingle med familien. Det ble tid til en fotoshoot også, før vi spiste et hyggelig måltid med familien vår. Deretter dro vi tilbake til hotellet, fikk av oss brudeparstasen (som skulle brukes igjen på festen), og bare koste oss og slappet av resten av kvelden. En helt perfekt dag, og en god oppladning til festen noen dager senere :)

Edit: en liten artig fakta, jeg spiste ingenting denne dagen, annet enn bittelitt antipasti på restauranten, før etter jeg hadde fått av meg kjolen. Var så redd for å søle på den, siden jeg skulle bruke den igjen på festen :skratte:

***************************************************************************************************

Festdagen:
Igjen kommer samme dyktige og herlige makeupartist til meg, på hotellet der festen skal være (ikke i Oslo nå). Hun velger å legge en litt annen makeup, og style håret litt annerledes, for at det skal være litt forskjell på vielse og fest. Herlig jente! Denne dagen kom fotograf helt fra morgenen av og knipset i vei. Også denne dagen hadde vi egentlig god tid. Veldig god tid. Men du verden som timene flyr på sånne dager! Plutselig innså vi at vi hadde utrolig dårlig tid til alle bilder vi hadde planlagt å få tatt før velkomstdrink med gjestene, og det ble et utrolig stressrush for å få tatt flest mulig bilder på kort tid :ler: Ikke ideelt, men vi gjorde det beste ut av det. Men vi endte opp med å komme "fashionably late" til vår egen velkomstdrink - og det syns jeg var utrolig kjipt; at gjestene måtte vente på oss (bare et kvarter, men allikevel). Det å komme dit, der gjestene var, gå inn i rommet, og se alle vi er glad i se på oss, smile, være rørt og glad på våre vegne - det var en helt fantastisk opplevelse! Jeg hadde gruet meg så til å være i fokus, men det var faktisk bare godt! Det var et udelt godt og positivt fokus, med utrolig mye varme og kjærlighet som strømmet mot oss. Jeg følte meg fantastisk!
Middagen går strålende; praten rundt bordene gikk livlig, mye latter, skåling og glede - fikk inntrykk av at de aller fleste koste seg veldig, og det var godt å se. Maten var kjempegod, og det var rikelig med mat. Det ble en del taler, veldig hyggelig, veldig rørende og veldig morsomt :ler: Faktisk holdt jeg selv også tale for mannen min; noe jeg er utrolig glad for at jeg gjorde, selv om jeg var vilt nervøs... (alle påsto det ikke syntes, men...) Jeg fikk enormt mange positive tilbakemeldinger på kjolen min, og på "hele meg", og det føltes vanvittig godt. Et stykke utpå kvelden skiftet jeg riktignok av meg kjolen, for den var stor, tung, varm og upraktisk, og jeg orket ikke ha den på lenger :fnise:
Kvelden gikk utrolig fort, og festen varte ut i de små timer for de som holdt lengst (brudeparet trakk seg tilbake sånn rundt halv fire eller noe). De aller fleste gjestene overnattet på samme hotell som oss, så vi fikk møte de fleste til frokost neste dag. Kjempehyggelig! Fikk så mye gode tilbakemeldinger fra gjestene, om at det hadde vært en kjempebra fest og at de hadde kost seg veldig. Utrolig hyggelig!
I det store og hele forløp alt problemfritt og greit. Noen små "hickups" var det jo, men ingenting vi lot ødelegge kvelden eller humøret, og ingenting jeg har tenkt til å dra med meg videre fra det hele (derfor nevner jeg det heller ikke her).

Etter at vi hadde fått pakket med oss alt av bagasje, kjole, dress, og ikke minst et enormt sjenerøst lass med gaver, dro vi hjem, tømte bilen, og sank ned i sofaen :ler: Slitne, trøtte, men veldig veldig lykkelige! :bryllup:

Edit: Det er én ting til jeg bare fortelle, og det er at på begge dagene, var jeg ikke på toalettet én eneste gang mens jeg hadde kjolen på meg! :sjokkert: Jeg forstår ikke selv hvordan det er mulig; på festdagen hadde jeg kjolen på meg i over 12 timer :vetikke:

Endret av Adriane
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...