AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Vet ikke om jeg er rar, men mitt største høydepunkt hver dag er å legge meg! Elsker å sove, det er så deilig også drømmer jeg så mye morsomt. Når jeg står opp tenker jeg med en gang "nå er det 12 timer til jeg kan legge meg". Er dette vanlig? Jeg er med venner og sånt altså, og trener noen ganger i uka. Så er ikke sånn at jeg sover konstant. Mer som at jeg går og gleder meg til å legge meg. Nesten så det frister med kunstig koma. Anonymous poster hash: 5d1bf...fb5 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Er det jeg også ser fram til i det øyeblikket jeg våkner.Anonymous poster hash: d0b6d...35f 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Jeg ogsåAnonymous poster hash: 66798...a26 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Men er det rart? Jeg føler folk syns jeg er gal. Er ikke noe spes deprimert, er bare det at det er ekstremt deilig å sove! Anonymous poster hash: 5d1bf...fb5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #5 Skrevet 10. august 2013 Jeg er også veldig glad i å sove, men for meg er det en flukt fra virkeligheten, en slags pauseknapp jeg trykker på når det blir for mye Anonymous poster hash: 3989a...991 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Jeg også elsker å sove!! Skal egentlig på fest i kveld, men vurderer å heller bli hjemme og legge meg tidlig Anonymous poster hash: 41635...050
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 Kan det ha noe å gjøre med at noen av oss rett og slett trenger mer hvile? Jeg er ganske sliten etter jobb og trening, både psykisk og fysisk. Må sove mye for å hente meg inn igjen. Anonymous poster hash: 5d1bf...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #8 Skrevet 10. august 2013 Jeg syns det er gørrkjedelig å legge seg (og sove), og går derfor med satdig søvnmangel. Nei, TS, jeg tror ikke det er normalt, men jeg må innrømme at jeg er misunnelig! Anonymous poster hash: 0e781...7b2
Flekk Skrevet 10. august 2013 #9 Skrevet 10. august 2013 Jeg får en slags beroligene følelse av å lese om søvn og at andre liker å sove. Det er så deilig å snakke om, haha. Det første jeg tenker når vekkerklokken ringer er ''åh jeg gleder meg til å sove'', og jeg sover med en gang jeg kommer hjem fra skolen. Før var det kjedelig men nå er det så deilig. Føler jeg gjør kroppen en STOR tjeneste med å sove mye, men det er vel egentlig skadelig å sove for mye også. Ikke uvanlig!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #10 Skrevet 11. august 2013 Men Flekk, hva gjør du oppe så sent da? Og hva slags morsomme drømmer har du? (Kan man lære seg til å ha morsomme drømmer?) Og til alle dere som liker å sove, hvor mange timer i døgnet sover dere? Anonymous poster hash: 0e781...7b2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå