Gå til innhold

Jeg har hatt mareritt i natt!!!!

Fremhevede innlegg

Gjest gjest i dag..
Skrevet

Jeg har hatt mareritt i natt!!!!

Drømte at veslejenta vår døde som følge av sykdom... Det var helt j... skal jeg si dere. Så virkelig, at følelsene sitter i meg ennå..

Ble ikke noe særlig bedre av at hun gråt ved avlevering i barnehagen idag, og at jeg må ha barnepike til henne ikveld pga. jobb og mannen min er på reise...

Nei spar meg for slike drømmer i fremtiden, og måtte en viss en forby at jeg er det minste snev av sanndrømt!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Danielle 73
Skrevet

Jeg mener at vi alle er sanndrømte, men at det ikke nødvendigvis skjer det som du drømmer om bokstavelig talt, men at det er symboler for det du drømmer,

Jeg har også drømt at barnet mitt døde magen ganger, og det er forferdelig skremmende.

Vet ikke om du syntes noe om drømme tydning men jeg fant i hvertfall ut av død betyr først og fremst endring. Ikke død bokstavelig talt.

Men jeg lurer på om du kan huske hvilken sykdom det var?

Bare lurer altså.

Gjest gjest i dag...
Skrevet

Det hadde noe med hodet hennes å gjøre... Mulig det er fordi vi skal på sykehuset å ta CT pga. noe legene tror var ett migreneanfall like før jul...

Ligger nok litt angst i underbevisstheten min pga. dette. Spesialisten vi var hos trodde absolutt ikke at det var noe galt, men ville sjekke det ut allikevel.

Ja, det er nok det som ligger i bunnen tror jeg... Men fy, så ekkelt det var... Måtte jeg aldri få slike drømmer igjen..

Skrevet

Jeg er ingen drømme-ekspert, men har i alle fall hørt såpass at slike drømmer ikke betyr at vedkommende kommer til å dø. Jeg tror jeg har hatt noen sånne drømmer selv, også, for noen år siden, og det er fryktelig. Men drømmer vi at noen dør, er det et symbol for at vi f.eks. skulle ønske vi hadde mer tid til å være sammen, at vi savner vedkommende, e.l.

Håper du får en god natt i natt! Og bedre drømmer!

:klem: Nattiklem fra sauen!

Gjest Danielle 73
Skrevet

Hei gjest i dag.

Jeg følger med deg. Tror neppe det er noe galt med din datter. Jeg har i hvertfall opplevd å drømme om ting som alltid oppfattes mye verre i drømmen, enn det egentlig er. Rart det der, men det er no bare en gang sånn. Så vist jeg er urolig for ting som skal skje, så har jeg vel blitt overbevist om det det er det motsatte som kommer til å skje. Merkelig det der.

For det at hun skal ta en slik undersøkelse, så er det jo bare for å få det avkreftet. Og jeg tror i noen tilfeller at det aldri er så galt at det ikke er godt for noe.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...