Gå til innhold

BdSm


Trønderberte

Anbefalte innlegg

Hei! :-)

Jeg er ei jente på 19 år som har lyst å prøve ut BdSm. Har hatt et aktivt sexliv siden jeg har vært 15 år, men har aldri turt å prøve det ut. Nå for tiden har jeg bare sinnsykt lyst til å prøve det.. Hvor/Hva starter man med? (har partner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Start med det du vil starte med? Det finnes ingen bruksanvisning for hvordan man har BDSM :fnise:



Anonymous poster hash: deb29...0af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere kan begynne med å holde fast hendene mot madrassen, klaps på baken, et tørkle/skjerf/sovemaske til blindfold, isbiter,

dette er det som er enklest og krever minst forberedelser, og ikke noe utstyr som ikke finnes i heimen allerede

og liker dere følesen av at parner ikke har hendene fri eller du selv liker det så kan dere skaffe "under the bed restrain" eller håndjern eller det dere fine ut passer dere, liker dere klapsene på baken så kan en flogger være neste steg

vil dere prøve noe som er på grensen til smertefullt så kanfersk ingefær være noe å prøve ut google figging

lykke til



Anonymous poster hash: 7d6d8...05b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stearinlys er ikke for nybegynnere er fare for brannskader fordi det er gjort feil



Anonymous poster hash: 7d6d8...05b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette noe partneren din også har lyst til å prøve ut? Start med å snakk med partneren din rett og slett :)

Det er mange, mange ting som går under paraplyen bdsm, så dere må rett og slett bare prøve dere fram og utforske sammen.

Hva ved bdsm er det som pirrer deg? :) trenger ikke svare, men er viktig sted å begynne. Er det følelsen av å være styrt og ikke ha et valg, er det lett smerte, andre ting?

Se på bilder og les historier sammen, så finner dere fort ut hva som tenner og hva som ikke gjør det :)

Begynn helt enkelt, så begge kan kjenne på at dette er noe som tenner dere. Utvid og utforsk heller etterhvert. :)

Bind for øynene, bli holdt fast og lett spanking kan være greit sted å begynne?



Anonymous poster hash: 1cb30...6c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

stearinlys er ikke for nybegynnere er fare for brannskader fordi det er gjort feil

Anonymous poster hash: 7d6d8...05b

Ah, okei. Har bare gjort det på meg selv og det gikk bra det. Men men. Ts, hold deg unna stearinlys.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tips: Dropp håndjernene. De gnager og blir ubehagelige for dem av dere som har dem på.

Bruk bondagetape istedet :nigo:

Klister seg ikke i håret, fester seg kun til seg selv. Myk og føyelig.

Og da er vi en verden av bondage. Den trenger ikke, men kan, inneholde andre aspekter som ren SM eller gyldne dusjer.

Og, siden BDSM er en samlepost for mye, m-y-e, så konkretiser fantasiene litt før dere starter.

Finn ut hva dte er som tenner deg og dere av de mange aspektene innen BDSM.

Sender deg hit jeg tenker jeg så dere får startet jobben med å sortere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stearinlys!

Ikke for nybegynnere! I hvert fall ikke vanlige stearinlys som en har hjemme - stearin kan bli fryktelig varmt og gi brannskader.

Finnes egne lys med lavere smeltepunkt å få kjøpt da, som er bedre for nybegynnere især. Fås kjøpt på steder som selger annet erotisk leketøy.

Og til TS - dette er et godt eksempel på at det er lurt å lese mye og sette seg inn i hva en holder på med. Kunnskap er viktig når en begir seg ut på sexleker for viderekommmende.

Anonymous poster hash: 1cb30...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Ikke for nybegynnere! I hvert fall ikke vanlige stearinlys som en har hjemme - stearin kan bli fryktelig varmt og gi brannskader.

Finnes egne lys med lavere smeltepunkt å få kjøpt da, som er bedre for nybegynnere især. Fås kjøpt på steder som selger annet erotisk leketøy.

Og til TS - dette er et godt eksempel på at det er lurt å lese mye og sette seg inn i hva en holder på med. Kunnskap er viktig når en begir seg ut på sexleker for viderekommmende.

Anonymous poster hash: 1cb30...6c4

Jada, jeg endra jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :-)

Jeg er ei jente på 19 år som har lyst å prøve ut BdSm. Har hatt et aktivt sexliv siden jeg har vært 15 år, men har aldri turt å prøve det ut. Nå for tiden har jeg bare sinnsykt lyst til å prøve det.. Hvor/Hva starter man med? (har partner)

Sjekk ut sidene til Smil-Norge og ungBDSM :)

Anonymous poster hash: 1cb30...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg endra jo..

:hug: bare jeg som skriver så fryktelig seint :)

Anonymous poster hash: 1cb30...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

:hug: bare jeg som skriver så fryktelig seint :)

Anonymous poster hash: 1cb30...6c4

Går bra ^^ *ferdig med å kuppe tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man starter med en samtale om/rundt temaet med partneren.

Finne ut hva man vil prøve og ikke.

Er du på jakt etter ideer som går mer spesifikt på hva man skal gjøre, så burde du legge til hvilke områder av bdsm dere vil utforske. Men det er nok uansett best å prøve seg fram sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med partneren din, så kan dere lese dere opp sammen.

Det er hysterisk viktig at dere er trygge på hverandre, og at den dominerende part har full kontroll hele tiden. Jeg kan ikke understreke nok, hvor viktig det er at Dom leser Subs signaler. Ikke gjør noe dere ikke er trygg på.

BDSM er helt fantastisk når det blir gjort korrekt, men husk at det er folk som har dødd av det på grunn av uforsiktighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig vanskelig å svare på. Jeg mener dette er noe som fungerer best sammen med en partner som man er veldig trygg på. Tenk over hva som tenner deg og begynn i det små. Husk å ha det gøy og ikke altfor seriøst....Bondage er fint å begynne med syns jeg.



Anonymous poster hash: c6624...cbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BDSM har jo et enormt bredt spekter. Noen liker A og nen liker B og noen liker F og Y samtidig... du må rett og slett finne ut hva som tenner deg. Les deg opp. Det finnes masse info på nettet. Jeg har drevet aktivt med det, og har vært i et par BDSM-miljøer i Østlandsområdet, og jeg kan med hånden på hjertet si at det har vært gull verdt å ha tilegnet seg informasjon og kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gjør mye ut av det, andre mindre. Det er ikke enten eller, svart eller hvit. Alice123 gjør nok mye ut av det og det er fint. Vi er et ektepar som bruker bdsm av og til. Vi hadde ikke behov for å lese oss opp, men leker oss med det. Syns det er kjekkere å finne ut av ting selv. I perioder har vi en "avtale" om at han bestemmer alt og at hun er slavinnen. Ofte har vi denne avtalen over flere måneder. Min erfaring er at kunnskap er greit, men vær fantasifull og finn ut ting selv. Bdsm gjør ihvertfall vårt samliv bedre i den forstand at det bringer oss enda nærmere sammen. Derfor er det viktig at det er vår greie og at vi har det trygt og godt sammen.



Anonymous poster hash: c6624...cbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...