AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Jeg har vært i utdrikningslag. Den kommende bruden ble selvsagt utrolig overrasket. Alle jentene begynte å gråte, men jeg hadde ingen reaksjon. I bryllup skjedde det samme. Alle gråt, unntatt meg. Var med på overraskelsesbursdag, og jentene gråt da bursdagsbarnet ble overrasket. Ikke jeg. En venninne annonserte sin forlovelse. Alle gråt, ikke jeg. Er jeg helt uten følelser? Tydeligvis kald som en stein (blir varm om hjertet når jeg ser ambulanser da. Synes det er så fint at noen vil ha den jobben) Anonymous poster hash: e1eba...14b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Trodde bare det var i amerikanske filmer at folk griner av sånt, jeg. Anonymous poster hash: 9b2f4...459
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Nei, da. Ingenting galt med deg. Anonymous poster hash: 4892f...e99
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Hvis det der er å være fullstendig følelsesløs og kald er vi mange som er fullstendig følelsesløse og kalde. Folk reagerer forskjellig, det er et helt spekter. På den ene siden av spekteret har du de som gråter av den minste ting, på den andre siden har du deg og meg og en haug med andre. Nå er jeg riktignok mann, så det er nok hakket mer sosialt akseptert at jeg ikke blir blank i øynene av noe som helst enten det er en lykkelig eller trist anledning, men poenget står nå likevel. Så lenge det ikke hemmer deg nevneverdig i hverdagen er det ikke noe å bekymre seg for. Så er det selvsagt mulig at det er andre årsaker til dette, det være seg angst for å vise seg som sårbar, depresjoner, tidligere opplevelser som har gjort deg avflatet eller andre ting. Men: Hvis problemet i all hovedsak begrenser seg til at du ikke blir rørt, og bare plages av det fordi du er redd andre reagerer på det eller fordi du lurer på om du går glipp av noe, tror jeg du har lite å bekymre deg for.Anonymous poster hash: df19d...99a 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 Hva med når du ser filmer da?
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Tror du er helt normal :-)Anonymous poster hash: 8914e...bb2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #7 Skrevet 9. august 2013 Hva med når du ser filmer da? Nei gråter ikke av filmer heller. Gråt en gang, da jeg så Stepmom. Synes det var trist at de mistet moren sin. Ellers har jeg aldri grått av film. Og ja, jeg har sett The notebook, Titanic, PS i love you osv;) Anonymous poster hash: e1eba...14b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 De vennene hørtes bare slitsomme ut! Jeg griner ikke av sånt jeg heller. ....men nå blir jeg rørt av å se bilder som flytter seg ut i veikanten hvis det kommer en ambulanse, spesielt hvis det er mye trafikk og de må jobbe litt ekstra fr å klare å gi plass til ambulansen..... Så jeg er kanskje ikke helt normal!Anonymous poster hash: 40449...709
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå