Gå til innhold

Hjelp! Jeg trenger brudepikekjoler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter og sliter med å finne brudepikekjoler. Min datter på snart 10 år og min niese på 13 år skal være brudepiker. Jeg synes det blir risikablet å kjøpe over nettet da de ikke får prøvd kjolene. Min datter er veldig liten og tynn, så jeg kan ikke bare kjøpe str 10 år og tro den passer.

Jeg har også min sønn på snart 12 og stesønn på 14 som skal være brudesvenner, sliter her også!

Noen som har forslag? Lønner det seg å leie eller kjøpe? Hvor kan man gå og finne et bra utvalg?

Bor like utenfor Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på Steen og Strøm, eller på Fru Lyng.

Skrevet

Ta fokus vekk fra "brude" og over på "barne".. Du finner forhåpentligvis pene lyse barnekjoler på "vanlige" klesbutikker.. (og så mye billigere alt blir når du holder deg unna ordet "brude" ;) )

Skrevet

Kjøp en kjole de kan bruke siden også, som ikke er så typisk brudepike kjole. Hadde jeg skulle kjøpe kjole til min femteklassing i dag hadde jeg valgt noe annet enn den jeg valgte for halvannet år siden.

Gjest Anonymous
Skrevet

Unnskyld meg, Tex, men kjøpte du virkelig brudepikekjole til en femteklassing ett og et halvt år før bryllupet?

Hvordan kunne du da være sikker på at jenta skal få den på seg?

Gjest Lille Solstråle
Skrevet
Ta fokus vekk fra "brude" og over på "barne"..

Barnepikekjole? :ler:

Skrevet
Unnskyld meg, Tex, men kjøpte du virkelig brudepikekjole til en femteklassing ett og et halvt år før bryllupet?

Ja, hva er det som er så rart med det...?

Hvordan kunne du da være sikker på at jenta skal få den på seg?

Det går an å kjøpe en størrelse for stor, og i tillegg forsikre seg om at den går an å sy ut...

Kjolen sitter perfekt, bare se selv her :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke noe annet enn at jenter i den alderen vokser veldig fort. Det er vanskelig å forutse i hvilken retning de utvikler seg, bokstavelig talt. Jeg snakker av erfaring, ser du... :wink:

Jeg tror rett og slett ikke jeg ville turt å kjøpe kjole så lang tid i forveien sjøl. For all del: Jeg mente det slett ikke vondt.

Du har forresten ei flott jente, med en nydelig kjole.

Jeg skjønner godt at du handla lenge før for å sikre deg den kjolen der :wink:

Skrevet

Du har forresten ei flott jente, med en nydelig kjole.

Jeg skjønner godt at du handla lenge før for å sikre deg den kjolen der :wink:

Opphørssalg...... :sjarmor:

(Jeg betalte 970, kjolen kostet egentlig 2790) :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...