Meridian Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Forslag mottas med takk! Men det MÅ være noe glutenfritt og melkefritt!
FrankDrebin Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Sjekk ut denne. http://www.alleoppskrifter.no/s/middag-uten-melk-og-gluten.html 1
Meridian Skrevet 9. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2013 (endret) Sjekk ut denne. http://www.alleoppskrifter.no/s/middag-uten-melk-og-gluten.html Tusen takk for tips, FrankDreblin (tenker litt på filmene) Endret 9. august 2013 av Bølle
FrankDrebin Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Tusen takk for tips, FrankDreblin (tenker litt på filmene) Bare hyggelig. Hehe, ja, jeg synes de er kostelige. 1
Ingeborg! Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 I dag har vi hatt wok med forskjellige grønnsaker og grillet kylling
Meridian Skrevet 9. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2013 I dag har vi hatt wok med forskjellige grønnsaker og grillet kylling Hvordan lagde du det?
Meridian Skrevet 9. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2013 (endret) Bare hyggelig. Hehe, ja, jeg synes de er kostelige. Glemmer aldri den gangen når Frank er på date med en vakker dame på en fin reasturant, også sier han til pianisten i reasturanten "Ed, can you play our song?" Og han liksom vet hvilken sang det er og begynner å spille heftig i vei og synger med veldig lys, høy stemme!!! Da sier Frank "No Ed, the other song..." også spille pianisten en annen rolig sang. Endret 9. august 2013 av Bølle
Alina X Skrevet 9. august 2013 #8 Skrevet 9. august 2013 Biff med ovnsbakte potetbåter med oregano,soppstuing og saus;-)
FrankDrebin Skrevet 9. august 2013 #9 Skrevet 9. august 2013 Glemmer aldri den gangen når Frank er på date med en vakker dame på en fin reasturant, også sier han til pianisten i reasturanten "Can you play our song?" Og han liksom vet hvilken sang det er og begynner å spille heftig i vei og synger med veldig lys, høy stemme!!! Da sier Frank "No, the other song..." også spille pianisten en annen rolig sang. Hehehe, ja, den er helt ubetalelig. xD Håper du finner noe godt å lage i dag/kveld. Mener det finnes mange gode kjøttretter du kan lage uten å involvere hverken gluten eller melk.
fruBeist Skrevet 9. august 2013 #10 Skrevet 9. august 2013 I dag skal jeg ha kalkun (et stort stykke fra frysedisken). Dette stekes i ovnen. Ved siden av skal jeg ha poteter, samt fløtestuet sopp, løk og broccoli. For å få den melkefri er det bare å kutte ut fløte, og bare steke grønnsakene.
Meridian Skrevet 9. august 2013 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2013 Takk for alle tips! Jeg endte opp med å lage hjemmelaget pizza, og er god og mett 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå