Frk. Lykkelig Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 Jeg kjøpte kjole brukt, og fikk med en tiara som var spesiallaget til kjolen. Jeg var i utgangspunktet innstilt på å ikke ha slør, men har fått flere kommentarer fra andre på at dette er den ene dagen man kan bære slør.....? Kjolen min har mønster i blått bak på ryggen, og alle bildene jeg har sett av den er uten slør. Jeg er redd et slør vil skjule detaljene bak??? Hva med dere andre? Skal dere ha slør? Er det noe vesentlig som mangler om man ikke har slør?
blåveis Skrevet 21. april 2004 #2 Skrevet 21. april 2004 Du bør ikke ha slør.. Du gjør nemlig akkurat det du har lyst til! Selv har jeg alltid vist at slør ikke føles naturlig for meg.. og da spiller det jo slett ingen rolle om jeg ikke "kan" ha det senere..
blyg Skrevet 21. april 2004 #3 Skrevet 21. april 2004 Hei du! Jeg har også tenkt frem og tilbake på dette med slør, og har fått høre det samme som deg "dette er den eneste gangen... osv". Jeg har til slutt kommet frem til at jeg vil ha slør i kirken, når vi tar fotograf-bildene, og under middagen. Etterpå fjerner jeg sløret. Min kjole er også vakker bakfra, men i og med at jeg har valgt et laaangt slør, som er like langt hele veien, vil kjolen synes igjennom sløret. Hvis jeg hadde valgt et "halv-langt" slør, ville jeg derimot "skjult" de fine detaljene bak på kjoen mye mer... skjønner? Lykke til med valget!! blyg
Gjest gjest1 Skrevet 21. april 2004 #4 Skrevet 21. april 2004 Hei du! Dette er din dag, gjør det DU har lyst til!! Jeg valgte et slør som gikk ca 10 cm nedenfor skuldrene. Følte meg som den prinsessa med det.. Lykke til med valget! Klem
Ingeborg Skrevet 21. april 2004 #5 Skrevet 21. april 2004 Ingenting som tilsier at du MÅ ha slør hvis du ikke vil. Jeg vil ikke, så derfor skal jeg ikke ha det (selv om jeg tror pappa ble litt skuffa da jeg sa det...).
Tosca Skrevet 21. april 2004 #6 Skrevet 21. april 2004 Jeg skal ikke ha slør. Mest på grunn av at vi skal ha et veldig enkelt bryllup med kun 9 stk til middag på en restaurant. Ville ikke følt meg helt vel med slør da. Men jeg er veldig usikker på om jeg skal ha en liten tiara eller ikke. Har kort hår, så det er ikke så mye jeg kan gjøre ang. frisyrer egentlig. Hva syns dere andre om å ha tiara i kort hår uten slør. :-?
Murf Skrevet 21. april 2004 #7 Skrevet 21. april 2004 Hva syns dere andre om å ha tiara i kort hår uten slør. :-? Det er kjempestilig! Kan bli røfft med en enkel tiara i i kort, stilig sveis! M
Scorpina Skrevet 21. april 2004 #8 Skrevet 21. april 2004 Du bør ikke ha slør.. Du gjør nemlig akkurat det du har lyst til! Selv har jeg alltid vist at slør ikke føles naturlig for meg.. og da spiller det jo slett ingen rolle om jeg ikke "kan" ha det senere.. Hear-hear!!!! :bukke: Jeg har nå selv vært av den formening at jeg ikke er noe "slør-jente". Dessuten vil sløret ikke matche med stilen jeg har i kjole, tiara...ja alt liksom. Det kommer bare mer i veien enn å gjøre noe "nytte". Hm...hørtes dette rart ut?! Kanskje jeg formulerte meg krøkkete..... Dessuten har jeg halv-langt hår og jeg har liksom alltid ment at jenter med langt hår ser mer lekre ut med slør......men det er nå bare meg da... :-?
Scorpina Skrevet 21. april 2004 #9 Skrevet 21. april 2004 ...et veldig enkelt bryllup med kun 9 stk til middag på en restaurant. ... Åhh....det må nå vel bli et "billig" brylllup hm?!?! *misunner dere den sluttsummen*
Gjest Tex Skrevet 22. april 2004 #10 Skrevet 22. april 2004 Å ikke ha slør har aldri vært et tema engang for meg, klart jeg skal benytte denne sjansen. Men jeg skal ta det av rett etter middagen, for min kjole er også slik at den har nydelig snøring og mønster bak, som jeg vet min kjære vil sette pris på.
Tosca Skrevet 22. april 2004 #11 Skrevet 22. april 2004 Turi skrev: ...et veldig enkelt bryllup med kun 9 stk til middag på en restaurant. ... Åhh....det må nå vel bli et "billig" brylllup hm?!?! *misunner dere den sluttsummen* Misunner oss?? :klø: Det er jo fritt frem for alle å ha et enkelt og rimelig bryllup hvis de vil det. Er det ikke det da? :-?
blåveis Skrevet 22. april 2004 #12 Skrevet 22. april 2004 Misunner oss?? :klø: Det er jo fritt frem for alle å ha et enkelt og rimelig bryllup hvis de vil det. Er det ikke det da? :-? Den forstod ikke jeg heller.. Vi ha også akkurat det prisnivået vi selv har valgt, så derfor misunner vi ingen andre
Gjest Tex Skrevet 22. april 2004 #13 Skrevet 22. april 2004 Var vel ikke sånt det var ment, tror jeg.....
Frk. Lykkelig Skrevet 22. april 2004 Forfatter #14 Skrevet 22. april 2004 Jeg skal ikke ha slør. Mest på grunn av at vi skal ha et veldig enkelt bryllup med kun 9 stk til middag på en restaurant. Ville ikke følt meg helt vel med slør da. Men jeg er veldig usikker på om jeg skal ha en liten tiara eller ikke. Har kort hår, så det er ikke så mye jeg kan gjøre ang. frisyrer egentlig. Hva syns dere andre om å ha tiara i kort hår uten slør. :-? Tiara i kort hår er kjempefint!
Tosca Skrevet 22. april 2004 #15 Skrevet 22. april 2004 M skrev: Det er kjempestilig! Kan bli røfft med en enkel tiara i i kort, stilig sveis! Frk. Lykkelig skrev: Tiara i kort hår er kjempefint! Kanskje jeg burde finne meg en tiara likevel. Takk for tilbakemeldinegene. :bukke:
Tosca Skrevet 22. april 2004 #16 Skrevet 22. april 2004 Hva kommer du til å gjøre nå da, Frk. Lykkelig? Slør eller......? Uansett bør alle gjøre det som de føler seg mest vel med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå