AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #1 Skrevet 9. august 2013 Hei. Noen som kan fortelle meg om dette ser normalt ut, eller om det kanskje er betent eller noe slikt? Jeg må spørre på grunn av det grønne laget som ligger oppå såret. Jeg datt og slo meg når jeg var på fjelltur forresten. Takk Anonymous poster hash: a0e04...9ba Anonymous poster hash: cd4cc...7c3 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #2 Skrevet 9. august 2013 Edit:Anonymous poster hash: cd4cc...7c3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #3 Skrevet 9. august 2013 Ser ikke noe bilde? Men bare av beskrivelsen så høres det betent ut - grønt lag. Det får en ikke på sår vanligvis. Er det varmt på området med såret? Anonymous poster hash: 900ec...e47
muttra Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 er nok betent ja når det er grønt belegg på, vask bort det grønne, la lufttørke uten klær over og strø på bacmycin pulver og dekk med plaster, gjøres daglig til det gror og betennelsen er borte, er det ikke forandring / bedring etter 5 dager gå til legen og få noe som er sterkere enn bacmycin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå