Gå til innhold

Norwegians billettapp - trygt som reisedok?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut på reise i helgen, og har lastet ned Norwegians reiseapp. Er den helt trygg å bruke som billett? Hvilke problemer kan jeg eventuelt støte på?

Anonymous poster hash: a8fc7...c4c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri støtt på et eneste problem med mobilbillett, hverken med Norwegian eller noe annet sted, og jeg har brukt det i mange år. Innenlands har jeg gått rett på Norwegian-fly med ikke annet enn en SMS heller. Pass bare på å ha batteri, så går alt fint.

Anonymous poster hash: 98f72...fdd

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville hatt en papirkopi. Koster lite å ha som backup første gang om noe ikke skulle virke, hva hvis du går tom for strøm?

Senere når du er mer trygg på ting og ser hvordan det fungerer kan du basere deg bare på appen.

AnonymBruker
Skrevet

At jeg er går tom for strøm anser jeg som svært lite sannsynlig. :)

Holder det at jeg har referansenummer i bakhånd? Da kan jeg vel egentlig gå og skrive ut nye billetter på innsjekkautomaten. Jeg skal reise med håndbagasje, og trenger ikke sjekke inn. Hvis ikke har vel kanskje Norwegians innsjekk navnet mitt i registeret, gyldig ID har jeg jo alltid på meg.

Og ja, ekkoet, jeg skjønner jo at det egentlig er enklere å bare ha en kopi i bakhånd. Det bare føles så utrolig teit å ha med billetten "i tilfelle", når appen skal fungere så bra. :)

AnonymBruker
Skrevet

Appen fungerer strålende, synes jeg. Ikke noe problem i det hele tatt. Og skulle det bli for ille, så har jeg klart å miste boardingkortet mitt på vei fra innsjekk til gaten, og fortsatt fått lov til å komme på med å bare si navnet mitt, så du får nok fly uansett :P

Anonymous poster hash: 87e00...d50
AnonymBruker
Skrevet

Da satser jeg på appen!

Man får jo nødpass, så det å skulle få ut en billett bør i tilfelle være en smal sak. :)

Skrevet

Er nok bare jeg som er av typen som liker å være litt overforberedt, skal jo funke med bare appen.

Skrevet

Jeg reiser kun med referansenr så lenge jeg reiser innen Europa, og det holder i massevis. Skal du fly interkontinentalt ville jeg skrevet ut billetten.

Anonymous poster hash: 8c473...3b6
  • Liker 2
Skrevet

hva er denne appen? jeg har kun ref nr skrivd på en lapp.

Skrevet

Det eneste du trenger er legitimasjon. Alt af referanser, billetter, ditt og datt er bare gamle vaner

Gjest Houdini
Skrevet (endret)

Jeg skriver som regel alltid ned reise-referansen i tilfelle, spesielt på utenlandsreiser, ellers har jeg billetten på mobilen.

Endret av Houdini
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med appen iallefall. Jeg sjekker alltid inn på automat og bruker da bare referansenummeret som står på "mine reiser" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...