Gå til innhold

noe jeg bare fikk lyst å vite...


butterfly

Anbefalte innlegg

kan ikke alle skrive her når de mista jomfrudommen, 1. gang de onanerte osv... vet ikke hvorfor jeg plutselig fikk lyst å vite dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, dette er det allereie maaange trådar om her. Gå øverst på sida og bruk søkefunksjonen...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å ta den samme diskusjonen en gang til da?

Det er njo komt maaangen medlemmer etter den var "hot" ! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Jeg mistet jomfrudommen min da jeg var 18

Har ingen aning hvor gammel jeg var første gang jeg onanerte... Men det er så utrolig sjelden så jeg har aldri tenkt noe over det.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, vel. Jomfruhinna mistet jeg da jeg datt forkjælt på manken til en hest, når jeg var 11 år.

Var det du mente eller...?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jomfrudommen: 18

Når det gjelder det andre var det myyyye før, ikke 10 en gang tenker jeg, visste vel egentlig ikke hva jeg drev med, men det var jo digg, så jeg fortsatte. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jomfru var jeg til jeg var 17 år og 2 dager icon_smile.gif onanerte for første gang for ca 1 mnd siden..ble litt ensomt i senga etter at jeg ble gutteløs ja! heheh, ringte han (eksen som bor i australia) og fortalte han det etterpå, han var på jobb...neste morgen(kveld der) fortalte han meg at han ikke hadde klart å konsentrere seg resten av den dagen etter at jeg fortalte det. godt å se at det gjør inntrykk icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke akkurat når, men var 21 eller 22. Ganske gammel, m.a.o, men det var til gjengjeld utrolig fint! Er sammen med samme gutten enda. Fremdeles supert!!! icon_smile.gif

Husker ikke når jeg onanerte første gang. Var nok ganske ung. 11-12, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Mista jomfrudommen da jeg var 15år, jeg. Har ikke peiling på når jeg onanerte for første gang. Det er liksom mye "viktigere" å huske når man hadde sex for første gang... icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...