AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Fysj og fy, menn som klemmer hverandre - det er en uting, få oss tilbake til de gode gamle dagene da menn ikke klemte hverandre. Det er unaturlig. Anonymous poster hash: 777d2...f96
pinar Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Det er ikke unaturlig. I mange kulturer er dette normalt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Det er ikke unaturlig. I mange kulturer er dette normalt. Unaturlig er det likevel. Kultur eller ei. Anonymous poster hash: 777d2...f96
pinar Skrevet 8. august 2013 #5 Skrevet 8. august 2013 Unaturlig er det likevel. Kultur eller ei.Anonymous poster hash: 777d2...f96 Hvorfor mener du det?
Blod Skrevet 8. august 2013 #6 Skrevet 8. august 2013 Okei får ikke menn lov til å ha følelser? Hvorfor
Gjest meh Skrevet 8. august 2013 #7 Skrevet 8. august 2013 Unaturlig er det likevel. Kultur eller ei. Hvis det er unaturlig, hva f er det du sitter og skriver på da? 2
Gjest Reza08 Skrevet 8. august 2013 #8 Skrevet 8. august 2013 Synes ikke at det noe mindre naturlig at menn viser følelser for hverandre enn at damer gjør det. Skal vi forby kvinneklemming i samme slengen da eller?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. august 2013 #9 Skrevet 8. august 2013 Synes det er kult jeg. De fleste klemmer jo ikke - de bare knuffer litt skulder mot skulder. 1
absinthia Skrevet 8. august 2013 #10 Skrevet 8. august 2013 Det er da helt naturlig, til og med mine barns oldefar klemmer på andre menn, dvs gode venner og slektninger.
Havbris Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Hva er unaturlig? Du må beskrive hva som er et naturlig hilsningsrituale for menn.
Gjest RihannaNavy Skrevet 8. august 2013 #12 Skrevet 8. august 2013 Synes ikke at det noe mindre naturlig at menn viser følelser for hverandre enn at damer gjør det. Skal vi forby kvinneklemming i samme slengen da eller? Enig. Hvorfor er det liksom en uting?
Gjest Inggolf Skrevet 8. august 2013 #13 Skrevet 8. august 2013 menn er jo like glade i hverandre som det to venninner er og jeg kan ikke komme på en eneste grunn til at jeg synes menn ikke skal klemme hverandre. Uansett så er det ofte en viss liten forskjell på metoden å klemme på når det gjelder mann-mann og dame-dame.. Jeg synes uansett at det er langt større uting å rakke ned på mennesker som viser følelser, uavhengig om det er glede eller tårer.
Gjest Gunfreak Skrevet 8. august 2013 #14 Skrevet 8. august 2013 Alle mine kompiser og jeg klemmer, jeg liker det. det har utviklet seg ettersom vi ble eldre, Først når vi gikk på skolen var det bare hei, så på vgs var det håndhilsing nå er det klemming.
Gjest Rossin Skrevet 9. august 2013 #15 Skrevet 9. august 2013 Jeg klemmer ikke kompiser på daglig basis. Faktisk fortetrekker jeg også å ikke klemme venninner på daglig basis. Det er inflasjon på klemmer. Jeg gir klem ved spesielle anledninger, for eksempel hvis det er lenge sida jeg har sett en person. Og selvfølgelig daglig til samboeren min
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #16 Skrevet 9. august 2013 Fysj og fy, menn som klemmer hverandre - det er en uting, få oss tilbake til de gode gamle dagene da menn ikke klemte hverandre. Det er unaturlig. Anonymous poster hash: 777d2...f96 Jeg tror du trenger en klem. Anonymous poster hash: c0cd9...57c
Gjest Rossin Skrevet 9. august 2013 #17 Skrevet 9. august 2013 (endret) Og dette med å vise følelser, come on! Det er ikke snakk om det. Sånn herreklemming på daglig basis er bare et gimmick. Og klemming for øvrig, slik det praktiseres, er bare en innholdstom handling 90 % av tida, rett og slett fordi det forventes. Endret 9. august 2013 av Rossin
hjertesukka Skrevet 9. august 2013 #19 Skrevet 9. august 2013 Jeg er en ikke-klemmer. Det betyr ikke at jeg ikke har følelser for vedkommende. En sjelden gang kan jeg klemme, for eksempel hvis det er mange år siden jeg så ei venninne, men ikke daglig når jeg treffer folk jeg kjenner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå