AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Har hatt diare i over en uke nå, og er drittlei og dritsulten. Leste at man kan spise suppe, og lurer derfor på hva slags. Har tomatsuppe og blomkål og brokkolisuppe, og lurer på om jeg kan spise en av de uten at det blir katastrofalt? Har også veldig lyst på spaghetti med kjøttdeig og spaghettisaus. Råd noen?Anonymous poster hash: f7f34...63d
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Drikk en teskje eller to med potetmel utblandet i vann. Hjelper. Anonymous poster hash: 5ea24...019
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Suppe? Jeg personlig ville ikke spist noe som går kjapt gjennom fordøyelsen. Blåbæresaft avkokt vann, banan, loff/halvgrovtbrød og ting som vanligvis er mer "sakte"fordøyelig uten å krever mye jobb i systemet er hva jeg ville spist. Anonymous poster hash: f949c...b9c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #4 Skrevet 8. august 2013 Ville gått for buljongbasert suppe eller buljong, for å få salt. Blåbær er godt for magen. Grønne bananer kan også hjelpe til å binde magen, skikkelig grønne sånn at de nesten er beske er best. Saltstenger er greit å småspise på. Anonymous poster hash: 7dc0e...a84
pusen78 Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Hvorfor har du diare? Du må stoppe den.Ta 1 båt hvitløk,hakke den i bittesmåe deler,legg på 1 skje og svelge med 1 glas vann.Hvitløk tar knekken på bakterier.Kan gjentas flere ganger i flere dager.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå