AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #1 Skrevet 8. august 2013 Er det noen som har smakt den burgeren med jarlsbergsost? Anonymous poster hash: ed9ce...45e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #2 Skrevet 8. august 2013 Lurer på det samme! Anonymous poster hash: 2af76...1f5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #3 Skrevet 8. august 2013 Pass dere! Snart kommer det en "smart" bruker og informerer dere om at "McDonald's har ikke skikkelig mat!" Anonymous poster hash: 5a939...1c6 4
Akacia Skrevet 9. august 2013 #4 Skrevet 9. august 2013 Jeg synes den var god! Det som gjør den litt verdt å prøve er at det er tyttebær på den. Hadde aldri smakt det på en burger før, men det fungerte overraskende nok (og jeg var temmelig skeptisk). Om du liker tyttebær til andre kjøttretter, liker du det nok på denne burgeren vil jeg tippe. Utenom sausen/kjøttet var vel ciabatta brødet det som "dominerte" mest. Så liker du denne typen brød i tillegg til tyttebær, kan den anbefales å prøve. Ellers er det ost, bacon, McFeast saus og stekt løk på burgeren. Løken kjente jeg ikke noe til, ost/bacon er ost/bacon (alt blir bedre med ost og bacon) og sausen var god sammen med tyttebær den. Så oppsummert: liker du tyttebær til andre kjøttretter (eller synes det er ok) ville jeg prøvd den (både fordi den var god og fordi det er spennende å prøve nye ingredienser). Liker du ikke tyttebær, ville jeg ikke anbefalt den. Ps. Nå høres det sikkert ut som hele burgeren smaker tyttebær, men det gjorde den jo ikke. Men smaken er tilstede, og liker man den ikke blir nok ikke burger opplevelsen noe særlig. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #5 Skrevet 9. august 2013 McDonald's har ikke skikkelig mat! (Antok det var bedre at en som fråtser i fast-food sa det, så slipper vi misjonerende sunnhetsprofeter som ødelegger tråden).Anonymous poster hash: 6a45f...b10 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #6 Skrevet 9. august 2013 Smakte på den i dag. Den var helt OK. Gidder ikke å kjøpe den igjen, tror jeg. Synes mange av de andre burgerene er bedre. Anonymous poster hash: 2af76...1f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå