Gå til innhold

Den medium'e snapchat-tråden

Gjest Rossin

Anbefalte innlegg

Kan ikke love deg mye spennende snaps. Bortsett fra når jeg er full, da er jeg en jævel på å være "morsom"

Adda deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg adda meg ihjel!! Jeg fikk snapchat for ett par dager, og har så langt kun brukt det til å sende sinnsyke tullebilder til min søster. Nå har har lagt til så mange at jeg føler jeg har hele verden i telefonen min! :hoho:

Jeg er kinnanna der, foresten! :)

Endret av Kiarapus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er slike flinke erfarne snappere, kan ikke dere hjelpe meg litt? :P

Jeg aner ikke om jeg gjør ting rett. Jeg vet jo hvordan jeg sender til en og en, men hvis jeg legger ut noe under "my story", er det slik at alle de på listen min ser det da? Og får folk beskjed om det? Eller får folk kun beskjed hvis jeg sender noe direkte til de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Etter hva jeg har sett så får folk beskjed om det og folk på lista di kan se det. Man kan også se snappen så mange ganger man vil i 24 timer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har sett så får folk beskjed om det og folk på lista di kan se det. Man kan også se snappen så mange ganger man vil i 24 timer.

Den er god! Da vet jeg at jeg gjør noe riktig iallefall. Og ikke bare sitter å poster bilder ut i intet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Den er god! Da vet jeg at jeg gjør noe riktig iallefall. Og ikke bare sitter å poster bilder ut i intet :P

Hehe :ler: Jeg skal prøve det selv etterpå så finner vel fort ut om det funker eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Dæsken, penis den første dagen! Flott! :D Flotteste penisen jeg har sett på lenge! ... :hoho:

Lenge siden du så sist..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Til alle dere jeg screenshotet i natt. Beklager. Men jeg gjør det for egen del ~ prøve å huske ting fra kvelden før, hvis dere skjønner? ;)

Og no worry - bildene blir slettet når de har gjort nytta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...