Gå til innhold

Til alle menn, hva tenner dere på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel det meste. Hva er det deiligste dama de gjør for deg?

Anonymous poster hash: 1490d...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lese høyt fra "the book of Mormon".



Anonymous poster hash: 4ddba...725
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surprise blowjob. Kjole uten undertøy er også en slager. Siden jeg stort sett tok initiativet til sex i forrige forhold, synes jeg også det var veldig tennende når hun tok initiativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mye som tenner, avhengig av humør, steder, situasjon osv osv. Men, jeg DIGGER det når jenta tar initativet. Er noe spesielt med det :) Gjerne dominerende i sexy klær.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Skriver under på ovenfor.

Basic: Veldig deilig å bli overrasket! Slippe å ta initativ hver gang, og føle seg litt som den store stygge ulven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surprise blowjob. Kjole uten undertøy er også en slager. Siden jeg stort sett tok initiativet til sex i forrige forhold, synes jeg også det var veldig tennende når hun tok initiativ.

Synes fantasiene deres er ganske søte og uskyldige, menn. Jeg føler meg skikkelig pervers når jeg ser hva dere tenner på. :sprettoy:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, guttemann, var ikke meninga å sitere deg. :ler:

Endret av Lanikai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er helt greit at du kaller det søtt og uskyldig. ^^

Jeg kunne skrevet et verre AB-innleg, men tenkte tråden var opprettet for å få inspirasjon, og ikke for å finne det sykeste folk her tente på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øst94

Tenner helt utrolig på stayups, at jenta tar initiativ og overraskelser!

Edit: Tenner også på å dominere ho! Ikke BDSM-stil, men litt røft.

Endret av øst94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psssh, alle ønsker at jenta tar initiativ. Ingen som tenner på å dominere henne? :vetikke:

Jeg er ikke TS, altså, så jeg bør egentlig slutte å blande meg inn nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Overskriften sier vel det meste. Hva er det deiligste dama de gjør for deg?

Anonymous poster hash: 1490d...528

Tørre å vise begjær, et element av frekkhet. Gjerne litt småbrutalt begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes fantasiene deres er ganske søte og uskyldige, menn. Jeg føler meg skikkelig pervers når jeg ser hva dere tenner på. :sprettoy:

Hva tenner du på da?? ;)

Anonymous poster hash: af4b8...b00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ironically me

Det står over her at "alle" ønsker at kvinnen tar initativ.

Tror mange gutter/menn savner dette, men jeg har bare egne opplevelser å "øse" av.

Ikke hver gang, selvfølgelig! Har hatt følelsen av å styre/trekke og dra, mase og be (jada, stiller meg laglig til for hogg nå) i det seksuelle delen i forholdet, og da har det vært et sikkelig kick når hun plutselig bestemmer og styrer. (og det betyr ikke bare å slå av lyset og si "godnatt")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenner på godt humør uten gapskratt, god fantasi, personlig stell og litt jåleri, velstelt hår og negler, og en svak, men forførende intim parfyme.

Hvis hun i tillegg er uten truse, under et kort sommerlig skjørt, er det absolutt uimotståelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenner du på da?? ;)

Anonymous poster hash: af4b8...b00

Jeg er ikke mann, så det er vel egentlig irrelevant i denne tråden. :closedeyes:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står over her at "alle" ønsker at kvinnen tar initativ.

Tror mange gutter/menn savner dette, men jeg har bare egne opplevelser å "øse" av.

Ikke hver gang, selvfølgelig! Har hatt følelsen av å styre/trekke og dra, mase og be (jada, stiller meg laglig til for hogg nå) i det seksuelle delen i forholdet, og da har det vært et sikkelig kick når hun plutselig bestemmer og styrer. (og det betyr ikke bare å slå av lyset og si "godnatt")

Skjønner forsåvidt at det kan være frustrerende å måtte mase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...